Avatar billede svend21 Nybegynder
23. januar 2000 - 15:41 Der er 4 kommentarer

Java, virker ikke i min MIE Hvad er der galt.

Hej !!

Jeg har et problem, og det er at jeg ikke kan se java...Ligepludselig ville min browser bare ikke visse java. Hvad kan der være galt, jeg har Installeret IE Engang til, og det virker stadig ikke hvad er der galt...Please Hjælp mig.
Avatar billede silberbauer Nybegynder
23. januar 2000 - 17:02 #1
Tjek dine sikkerhedsindstillinger og sørg for at Java er slået til. Hvis det ikke virker, så prøv at geninstallere Microsoft VM.
Avatar billede jens Nybegynder
23. januar 2000 - 19:59 #2
Jeg har prøvet det samme, og havde ikke lavet om på mine indstillinger for sikkerhed ! Den ville bare ikke vise java, fra det ene minut til det andet !

Der gik 10 dage, og så virkede det igen ?? kan det være den version vi bruger ? min er 5.00.2314.1003IC

- Jens
Avatar billede kla Nybegynder
26. februar 2000 - 19:53 #3
Hva' version af Java er det du gerne vil se ? hvis det er over ver. 1 understøttes dette ikke af IE ! så skal du have en plugin fra sun ! som du bare kan hente derovre og installere så skulle det gerne komme til at virke !
mvh KLA
Avatar billede kla Nybegynder
01. juni 2010 - 21:06 #4
lukker!