Avatar billede Charlotte Mester
09. november 2020 - 14:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opkobling af Mac til Canon printer

Jeg har fået udskiftet min harddisk på min gamle Macbook Pro computer, og nu kan jeg pludselig ikke printe ud på min Canon printer. Vi har Wifi. Vi har prøvet så mange ting. Hvad gør vi galt?????
Avatar billede egonspock Seniormester
09. november 2020 - 15:23 #1
Er den i listen i Systemindstillinger->Printere & Scannere?
Avatar billede kurtba Ekspert
09. november 2020 - 17:27 #2
Har I indstalleret printeren og dens programmer igen? Ellers kan I jo ikke printer.
Avatar billede Charlotte Mester
10. november 2020 - 07:49 #3
Tak til jer begge to.
Jeg er helt på bar bund, hvad angår computere. Jeg skal først til at finde ud af, hvor jeg ser, hvad i har skrevet!
Avatar billede Charlotte Mester
10. november 2020 - 10:38 #4
Printeren er på listen, men den foreslår kun den. Nedenunder er der en gul cirkel, og så står der fejl!?
Avatar billede Charlotte Mester
10. november 2020 - 11:15 #5
Jeg har fået løst problemet!!!
Avatar billede egonspock Seniormester
10. november 2020 - 14:01 #6
Godt gået!

Kan du forklare hvordan du fiksede det, til andre der leder efter samme løsning?
Avatar billede Charlotte Mester
11. november 2020 - 07:47 #7
Ok! Nu må jeg se om jeg kan huske det, ellers må nogen måske lige prøve det af!!

Jeg gik ind i systemindstillinger.
Derefter printer og scanner
På venstre side så man ikonet af en printer, hvorefter der var en gul prik, med efterfølgende "fejl". Nederst trykkede jeg minus (slet).
Som jeg mener det, gik jeg helt ud. Måske hedder det, at lukke browseren :-)(
Derefter vendte jer tilbage, og trykkede plus (indsæt), og pling--- den gule prik var blevet grøn.
Ja, nu virker det  :-))