Avatar billede bbkdk Seniormester
28. oktober 2020 - 08:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spotify driller

Vi har et Spotify Premium abonnement, som vi ofte afspiller på en B&O M5 trådløs højttaler.
Når den har spillet et lille antal numre stopper den for det meste. Efter et stykke tid starter den igen og sådan fortsætter det.
Jeg har læst på det, og prøvet nogle forskellige løsninger, men efter et stykke til kommer unoderne igen.
Det et formentlig ikke hverken internetforbindelsen eller højttaleren der driller, men højst sandsynlig opsætningen af Spotify.
Er der nogen, der har en løsning?
Avatar billede ebea Ekspert
28. oktober 2020 - 13:00 #1
Er det når du afspiller et Album?
Avatar billede bbkdk Seniormester
29. oktober 2020 - 07:41 #2
Ja, det er også, når der startes et helt album.
Det skal tilføjes, at vi oftest anvender husets Wi-fi
På skærmen er der ingen ikon ud for et nummer, når der "er lukket ned".
Efter et stykke tid starter musikken igen, uden at der skal gøres noget.
Jeg læste, at det kunne hjælpe at trykke på "Sign out everywhere". Hvad effekten heraf skulle være, ved jeg ikke.
Når der søges på nettet på "Spotify stopper", kommer der en del tråde, hvor der har været det samme problem. Men løsningerne har været meget forskellige, og det er svært at finde hoved og hale i, hvad der har hjulpet.
Kunne det være en ide at delete Spotify og derefter lægge den på igen?
Avatar billede ebea Ekspert
29. oktober 2020 - 08:21 #3
#2 - Som du allerede har opdaget, er der tusindvis derude, som har tilsvarende problem, uden en fælles løsning. Men en gennemgang på Spotify's eget Community, er den oftest foreslåede løsning, at fjerne App'en fra ens system, og reinstallere den igen.
Det med Album afspilning, har jeg set at rigtig mange har problem med, hvor musikken starter og stopper, men også med forskellige løsninger.
Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at fjerne App'en, og reinstallere igen.
Avatar billede bbkdk Seniormester
30. oktober 2020 - 08:14 #4
Det vil jeg gøre.
Tak for hjælpen.
Men det er trods alt fantastisk, at der er millioner, der betaler 100 kr. om måneden, for et system, som udbyder ikke synes at have interesse i at afhjælpe problemerne med.
Avatar billede ebea Ekspert
30. oktober 2020 - 09:24 #5
#4 - Du er velkommen!
Omkring det med at millioner af brugere betaler til et system, som der opleves problemer med, er nok mere reglen, end undtagelsen, desværre. Problemet/dilemmaet er jo, at der som regel ikke er alternativer; og det er mange gange ikke motiverende for selskaberne, udi at finde løsninger hurtigt nok.
Som forbruger blir' man altid efterladt i ingenmandsland, uden de store muligheder, selvom selskaberne arbejder på løsninger!
Tag Microsoft. Der er fejl i Windows 10 som har været der i flere år, og som stadig ikke er løst, selvom tusindevis af brugere oplever frustrationen hver dag, over disse fejl, og som gør opmærksom på disse!