Avatar billede viborg2000 Mester
13. oktober 2020 - 21:42 Der er 2 kommentarer

hjælpe program

Min telefon har leget IT expert og gemt mine biller i mapper og undermapper i et vildt virvar

et eksempel  Images\201706\Media\558599992287@s.whatsapp.net\9\4\foto.jpg

er det muligt og lave en copy comando som går ud og flytter eller kopiere billederne over i en Foto mappe,

alternativ er at jeg skal ind og åble alle mapper ofte kun for 1 eller 2 billeder
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2020 - 23:00 #1
Hvad sker der hvis du bruger appen Billeder på din PC til at importere fra telefonen? Dukker de så alle op i programmet?
Avatar billede Rune1983 Ekspert
14. oktober 2020 - 07:25 #2
Et forslag.

Går ud fra du anvender Windows 10
Gå i telefonens mappe.
Gå i søg felt for mappen og søg så på .jpg
Så burde du få alle jpg filer. Marker dem alle og kopiere dem til din nye mappe du vil samle billederne i.
Gør det samme for hver billedtype du har.