Avatar billede ibnielsen Seniormester
24. september 2020 - 12:23 Der er 5 kommentarer

filer tilbage til internal storage

Jeg har overført en del fra internal storage til sd kort, men nu er der bedre plads på internal, hvordan får jeg nogle af tingene tilbage til internal
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2020 - 15:08 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
24. september 2020 - 16:04 #2
Gå i indstillinger vælg APPS vælg appen og vælg flyt til telefon.

Du nævner ikke hvilken android version - men ovenstående virke på min android 5 (sony experia Z). Men du kører nok en nyere version - men hvorfor skulle de fjerne den mulighed.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 18:54 #3
Hvilken app
Avatar billede claes57 Ekspert
19. oktober 2020 - 19:03 #4
samme app/funktion, som du brugte til at flytte filer til SD-kort.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 19:17 #5
den kan kun flytte til sd ikke fra. jeg kan ikke finde en, der kan