Avatar billede sero Nybegynder
23. januar 2000 - 14:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Printerdriver problemer igen!

For et par måneder siden fik jeg min første pc. Den var med Windows 98 installeret. Jeg installerede selv bl.a. en matrixprinter Star LC24-10 og den fungerede perfekt både med grafik og med de indbyggede fonte.

Efter en måneds tid måtte jeg desværre geninstallere Windows fra restore cd'en og installerede derefter igen printeren, men nu fungerer hverken grafik eller indbyggede fonte som de skal. Grafikken er helt umulig og de indbyggede fonte kommer ganske vist når jeg vælger dem, men på en upålidelig måde.

Hvad kan der være galt?

Avatar billede sero Nybegynder
23. januar 2000 - 14:18 #1
Til kharder. Undskyld, jeg ser nu at 60 points er maximum pr. svar.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2000 - 00:10 #2
Nej det er ikke max. se blot for neden, når du stiller spørgsmål, der er et blank felt til at skrive det ønskede point antal. Jeg venter fortsat på en Mail fra det sted, som måske kan løse dit problem.
Avatar billede sero Nybegynder
28. januar 2000 - 00:20 #3
Til kharder. Tak, jeg skal nok se efter.
Avatar billede sero Nybegynder
30. januar 2000 - 12:43 #4
Hej kharder!
Beklager al ulejligheden. Det viser sig at printeren kører perfekt
når blot der er tændt for scanneren. Giv mig et eller andet svar, så
accepterer jeg. Venlig hilsen fra Sero.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2000 - 11:33 #5
Undskyld jeg er sent på den <;o)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2000 - 07:39 #6
juhuuu
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 23:24 #7
Taaak ;o)