Avatar billede huddie Professor
22. september 2020 - 17:56 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Gratis hjemmeside m.m.

Hej Eksperter!

Jeg vil oprette en hjemmeside hvor jeg håber de fleste af nedenstående punkter kan indfris. Der er så mange udbydere derude, så det er svært at vide hvilke der er værd at bruge og hvilke man bør holde sig fra:

1)  Siden/programmet skal helst være gratis.

2)  Når man opretter siden, skal det helst være en side hvor man kan undgå at udbyderen får sit firmanavn med.

3)  Det sidste her ikke det vigtigste, men kun en bonus hvis det er muligt. Hvis det er med et "træk og slip" system vil det bare være toppen.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
26. september 2020 - 04:13 #1
Avatar billede huddie Professor
29. september 2020 - 09:08 #2
Det er også der jeg endte med at ty til, da jeg havde set andre muligheder an.
Avatar billede Tech-Jesper Novice
14. november 2020 - 15:03 #3
Hej Huddie!

Kan se du har fundet en løsning på dit svar, skulle du ikke være kommet i gang endnu. Så kan jeg klar anbefale dig at kigge mod DIVI, Brizy eller Elegant themes. Jeg kan godt læse det helst skulle være gratis.

Men jeg er ret sikker på at design mæssigt og tidsmæssigt vil du komme hurtigere og pænere i mål, ved at bruge lidt på at købe disse temaer, som har en masse gratis temaer.

Jeg har blandt andet lavet https://skier.dk/ i DIVI. Det har super mange fede features og du skal ikke til at sidde og kode en masse, for at rykke rundt på elementer.