Indholdsfortegnelse fra flere word filer i en word file
Hej,
Jeg har en Word dokument på 92 sider, som jeg gerne vil del op i 4 word Word dokuments, jeg vil gerne lave et dokument mere, hvor jeg har forsiden og hvor jeg har hentet indholdsfortegnelse fra de andre 4 Word dokumenter.
Er det muligt og hvis muligt, hvordan gøre jeg de?
Tak for din forslag, men ikke helt hvad jeg har brug for, når jeg gøre lige som dit forslag så "importere" jeg hele word dokumentet i den ny file, har brug for kun at "importere" indholdfortegnelse fra 4 forskelig dokumenter til den ny file.
Hej - hvem du nu er har du oprettet en indholdsfortegnelse i hoveddokumentet?? Den vil tage indholdet fra alle 4 dokumenter.
Hvis du vil have markeret hvilket dokument indholdet stammer fra kan du oprette en typografi som du vælger til teksten "dokument 1" og så tilknytte typografien til niveau 1 i indholdsfortegnelsen.
Mvh Birthe Lauridsen
PS når du opdatere indholdsfortegnelsen i dokument 1 så skal underdokumenterne være åbne.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.