Avatar billede cygnet Praktikant
29. august 2001 - 00:22 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Job som webdesigner søges

Jeg søger et job pr. 1/10 som webdesigner - helst omkring København / Nordsjælland. Har styr på HTML, ASP, Photoshop og DreamWeaver - og letterer kendskab til Director, Illustrator, Primere og Flash.

Sidste projekt jeg har smidt ud er http://www.jonsen.dk og http://www.springcup.dk

Løn neviau omkring 18-20.000 kr. pr. måned

For en komplet reference liste kontakt mig på 27207560 eller kristian@sorensen.as
Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:27 #1
Prøv at kontakte Maersk-data på http://www.maerskdata.com/mdw/da/jobs.nsf/nva/000209
Så er du sikkert på at få et fedt job :-)
Avatar billede cygnet Praktikant
29. august 2001 - 00:33 #2
Har du nogen kontakter derinde jeg kan trække på ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. august 2001 - 00:38 #3
Så skal man nok ikke være partner.. syntes jeg har læst at de kræver at deres partnere smider 40% af prisen ;o)
Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:42 #4
Det kunne da godt være, men så er 30 point ikke nok *LOL*

Nej - bare en joke.

Jeg ved at det er et at fedeste jobs man kan få, ikke pga. løn og arbejdstider, men pga. de advancemuligheder du har og al du kan arbejder over hele verden.
Men jeg så at de søgte 50 it/web-folk for et styk tid tilbage og Mærsk er et af de få som ansætter folk uanset hvad, hvis du er den rette til netop dem eller den opgave.
Så ring eller skriv til dem eller vær fræk og stil dig op på et af deres kontore og spørg om de ikke har brug for sådan en som dig :-)
Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:42 #5
nå ja - du kan også få job hos bacardil - han søger jo folk :-)
Avatar billede cygnet Praktikant
29. august 2001 - 00:51 #6
Jeg er ny herinde - 30 point er meget for en fattig knægt som mig. Men lyder da som et forslag tror jeg vil tage lidt pænt tøj på en dag og trisse derind forbi.

Andre forslag derude ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. august 2001 - 00:57 #7
manon> Jeps, vi søger masser af folk.. Men venter lige og ser *S*
Avatar billede cygnet Praktikant
30. august 2001 - 22:44 #8
Tak for hjælpen med manon - men ikke helt 30 point værd.