Avatar billede goglov Seniormester
31. juli 2020 - 03:27 Der er 2 kommentarer

Syg Pages opdatere ikke dokumenter

IPad 4 generation. OS 10.3.4 Page v. 3.2 (4783)
Pages tillader ikke at dokumenter opdateres fra iCloud.
Pages er slået til i iCloud.
Forsøger man at pege på et dokument er resultatet et roterende opdaterings ikon som køre i dagevis. Intet kan standse det.
Jeg har forsøgt at slå "Brug iCloud" fra/til og "Overførsler ved anmodning" til/fra. Det resulterede kun i at alle dokumenter fik en roterende ikon.
Føre jeg en ny page fil ind i iCloud/Pages kan jeg ikke se den. Men den dukker op som forventet i en funktionsdygtig kontrol Old iPad Pages der deler iCloud med den syge Pages.
Jeg kan ikke opdatere Pages da opdateret version ikke kan køre på min iPad.

Hvordan kan jeg stoppe de roterende ikoner?
Hvordan genetablere jeg en korrekt opdatering af dokumenter fra iCloud?
Avatar billede INK Ekspert
31. juli 2020 - 10:38 #1
Denne iPad er fra 2012 og udgik af sortimentet i 2014.
Der er formentlig sket så meget på både software og hardwaresiden, at den har nået slutningen af sin brugbare levetid.

Efter du har taget en sikkerhedskopi til iCloud, kunne du prøve at nulstille den. Måske får du Pages til at virke?
Avatar billede goglov Seniormester
01. august 2020 - 02:51 #2
Tak for svar.
Jeg vil overveje en 0 stilling. Men først vil jeg forsøge at skaffe bedre plads i hukommelsen. Jeg er blevet klar over at der er meget lidt plads. Og måske vil det hjælpe.
Men desværre skal jeg vente nogle dage med at slette de aktuelle data da de deles med andre jeg ikke vil forstyrre.
Suk. Det vil være rart hvis iPatten kunne forlænge sit liv med nogle flere år.
Jeg synes nemlig at det er tosset at smide en god iPad bort bare fordi Apple har bestemt at den er for gammel.