Avatar billede Kristina Praktikant
24. juli 2020 - 20:05 Der er 2 kommentarer

SD kort

Jeg har købt et SD kort fordi jeg ville være sikker på mine billeder altid var gemt, så ville min telefon opdater som den har gjordt mange gange og nu skriver den fejl på SD kort og at jeg skal formater det men ved at gøre det ville den slette alt på kortet, jeg har prøvet at sætte kortet i computerne for at flytte alle mine billeder men der ville den det sammen.

Hvordan får jeg kunne billeder gemt?

Har kun købt SD kort for at sikker mig mine billeder altid var gemt og nu står jeg og har mistede alle mine billeder
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juli 2020 - 20:42 #1
Håber dette link kan hjælpe:

https://www.youtube.com/watch?v=qsx0dWcfXSk
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. juli 2020 - 16:32 #2
Prøv at tage det ud tør rens kontakt fladerne på kort og telefon - prøv at sætte det til en computer - men formater ikke. Anbefalingen #1 er vist en betalings løsning - der findes grats løsninger også.

Tager man ikke backup risikerer man altid at miste sine data - det kan ske på mange måder herunder tab eller tyveri.