Avatar billede kim-h Novice
21. juli 2020 - 11:01 Der er 7 kommentarer

Facebook tjek ind ikke muligt

Jeg administrere en Facebook side for Vor Frue Kirke Kalundborg. Problemet er at besøgende i kirken ikke kan tjekke ind på kirkens facebook side, hvis de laver et opslag når de besøger kirken. Ved tjek ind kan man kun vælge et engelsk navn for kirken "Church of Our Lady" Jeg kan se at andre kirker i området godt kan vælges ved tjek ind.
Når jeg har oprettet en begivenhed, kan besøgende godt tjekke ind på begivenheden.
Jeg har flere gange prøvet at skrive til facebook support, men ikke fået noget svar.
Avatar billede palst Praktikant
22. juli 2020 - 11:31 #1
Hej Kim.
Har du forsøgt dig med dette?

Slå indtjekninger til
Sådan giver du andre personer mulighed for at tjekke ind på din virksomheds side:
Klik på Om til venstre på siden.
Klik på Rediger sideoplysninger.
Ud for Adresse skal du klikke for at markere feltet ud for Har et vejnavn og indtaste adressen på din virksomhed.
Under kortet skal du markere feltet ud for Kunder besøger min virksomhed på adressen (hvis du fjerner markeringen i dette felt, skjules vejnavn og indtjekninger).
Klik på Gem ændringer.
Hvis du ikke kan tillade indtjekninger, skal du muligvis ændre din sides kategori.
Slå indtjekninger fra
Sådan slår du indtjekninger på din virksomhedsside fra:
Klik på Om til venstre på siden.
Klik på Rediger sideoplysninger.
Under kortet skal du fjerne markeringen i feltet ud for Kunder besøger min virksomhed på adressen (hvis du fjerner markeringen i dette felt, skjules vejnavn og indtjekninger).
Klik på Gem ændringer.

Ovenstående er taget fra FBs support side:
https://da-dk.facebook.com/help/374794869276912?helpref=uf_permalink
Avatar billede kim-h Novice
22. juli 2020 - 11:58 #2
Jeg har gjort som der er beskrevet på FBs support side, men den bliver stadig ikke vist på listen når man forsøger at tjekke ind ved at skrive vor frue kirke Kalundborg?
Jeg har også prøvet at skrive forskellige kategorier uden det har hjulpet noget.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2020 - 16:43 #3
det må være din browser, der henter gamle data - rens/slet cachedata og prøv igen.
https://ibb.co/HK54nRn
helt ok...
Avatar billede kim-h Novice
22. juli 2020 - 18:02 #4
Jeg har prøvet at rude browser data, det hjælper ikke. Det er ikke når man bare sørge efter kirkens side på Facebook, men når man selv laver et opslag og så vil tjekke ind på kirkens Facebook side, det er ikke muligt.
Avatar billede Riksen Praktikant
13. november 2020 - 12:02 #6
Jeg har fuldstændig samme problem for en af vores sider på Facebook og Instagram. Vi forsvandt ligesom fra landkortet fra den ene dag til den anden, selvom alle indstillinger står korrekt. Har du mon fundet en løsning? Så hører jeg det meget gerne!
Avatar billede Lea Parkins Praktikant
19. juni 2021 - 17:09 #7
Hej
Har nogen fundet en løsning?
Vi har samme problem
Man kan ikke tagge lokationen på hverken Facebook eller Instagram men har kunnet det de seneste 5 år