Avatar billede larsbebe Nybegynder
28. august 2001 - 23:20 Der er 14 kommentarer

Lønprogram

Hvor findes et lønprogram for mindre virksomheder?
Jeg kender CIR-løn,og Multidata samt LEC´s.
Jeg søger et godt mindre og enkelt lønprogram/regneark.
Avatar billede anjep Nybegynder
28. august 2001 - 23:42 #1
Jeg kan anbefale dig Dataløn fra PBS, vi bruger det selv ud i vores firma, hvor det bliver brugt til omkring 30 af vores kunder dvs 30 selvstændige installationer, og der har aldrig været problemer med det, det eneste dårlige ved det er at der ikke kan sendes løn indberetning via internettet, det skal ske via et alm. modem, Men de har udviklet en løsning via internettet men den er ikke kommet ud endnu, men burde komme sidst på året.

/Anjep
Avatar billede hsgroup Nybegynder
28. august 2001 - 23:52 #2
Der findes et ganske udmærket program der hedder Bosco løn, du kan hente en gratis demo på nettet www.bosco.dk, eller jeg kan sende dig en CD hvis du hellere vil det, giv mig en mail på hst@ofir.dk.
Programmet er billigt også i drift og let at have med at gøre.
Avatar billede mariaf Juniormester
29. august 2001 - 20:59 #3
Hvis du har et bogholderisystem i forvejen, findes der sandsynligvis et lønmodul til det. Det gør der i hvert fald hvis du har C5.
Avatar billede alj Praktikant
31. august 2001 - 22:56 #4
--> hsgroup
har du et andet link end det anførte til www.bosco.dk, det virker ikke hos mig ihvertfald.
mvh
alj
Avatar billede hsgroup Nybegynder
31. august 2001 - 23:43 #5
alj>> du kan sende en mail til mig hst@ofir.dk, så kan vi fortsætte \"snakken\" der. Jeg har mulighed for at sende dig en CD, hvis du er seriøst interesseret.
Avatar billede larsbebe Nybegynder
01. september 2001 - 20:40 #6
BoscoAps program Boscoløn er efter min mening ikke så enkel endda. Jeg tror det kræver, at man arbejder meget med lønningsregnskaber. Det er ingen lettelse med nye \"kontonr\" som man ikke kan bruge til noget. Min kassebogsføring opererer uden et lønmodul, desværre!
Jeg undersøger nu muligheden for at slippe for PBS tilsendelse af alle de mange breve ved overførslerne, (kunden betaler jo, og de er overflødige).
Et godt og enkelt lønprogram/regneark findes måske?
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
03. september 2001 - 20:38 #7
Check www.inline.dk de laver lønsystemer til C5 og XAL. Deres lønsystem er pt. gratis men abonnement er obligatorisk (det er også et must når man har et lønsystem at det opdateres når der kommer nye skatter mm.)
/Tommy
Avatar billede stofferdenanden Nybegynder
19. oktober 2001 - 23:54 #8
Du kan prøve følgende adresse:
http://www.mygind-data.dk/
De har et gratis \"lille\" Windows lønprogram. DEr skal dog tegnes et årsabonnement på en \"tusse\".
Avatar billede larsbebe Nybegynder
29. august 2002 - 11:41 #9
Til små virksomheder er det for dyrt at køre med.
Avatar billede larsbebe Nybegynder
29. august 2002 - 11:46 #10
Små virksomheder har brug for lette, enkle løsninger. Måske Letløn kan blive en løsning for nogle, selv om det ikke kan skrive en lønseddel ud af en eller anden årsag???
Avatar billede ahmedelhassouni Nybegynder
21. marts 2003 - 18:09 #11
Er du på nettet og har du adsl ( bredbåndnet )? svare først, så vil jeg fortælle dig om et tilbud som du kan sige nej til.
Avatar billede larsbebe Nybegynder
21. marts 2003 - 18:46 #12
Jeg er på nettet via bredbånd
Avatar billede ahmedelhassouni Nybegynder
21. marts 2003 - 19:08 #13
Ja men så har du ikke råd til at sige nej tak til danlon.dk, den kan alt ( altså alt) for dig og er bruger venlige og koster næsten intet. har du bruge for hjælp til det kan du mail mig.  mail@proregnskab.dk
Avatar billede ahmedelhassouni Nybegynder
21. marts 2003 - 19:09 #14
Jeg ville gerne høre om det er et svare.