Avatar billede 450025 Ekspert
09. juli 2020 - 04:46 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Aktivering av Programvare Apowersoft Recorder.

Aktivering av programmet.
Jeg har lastet ned et program Apowersoft Recorder har ikke brukt dette på en stund men trenger ny musikk nå og jeg likte programmet.

Laste ned programmet ikke noe problem. Jeg har jeg har Brukernavn - Nytt
Password + kode og vil logge inn  -  men nei jeg får ikke Aktivert programmet.

Support svare meg dette - der er feil på din computer men forteller hva feilen er det forteller dem ikke?

Bruker WIN 10 – versjon 1909  Google Chrome  denne computer fungere utmerket er som den bør være i bruk vil vente med den nye 2004..

Programmet er på C – (x86)  også Kontrollpanel -  I-corn er på skrivebordet og på oppgavelinjen.  Åpner jeg opp får jeg dette  svaret https://ibb.co/z4cdzXH        (Har kontroll at Bilde er korrekt.)

Har spurt om Teknisk avdeling stiller opp men virker ikke så dem sier bare at t feilen er hos meg.
Instilliger er der feil der et  sted?  Er der noen som har en tanke om dette  jeg klare ikke komme videre med dette selv. Takk for hjelp.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2020 - 05:34 #1
Måske skal du via en vpn for at være i Norge når du aktiverer?
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juli 2020 - 06:32 #2
Takk claes57 Alltid raskt svar fra deg.–
Ja før har den virket både med og uten VPN – her en tilleggs opplysning.
Jeg bruker 2 computere en Hoved computer 27 - alt er på plass der som jeg skrev.

C – kontrollpanel - skrivebord – oppgavelinje – logg in og møter den rette skjermen  https://ibb.co/z4cdzXH            men ingen Aktivering i hele tatt.

Så har jeg en liten computer 13 den brukes svært sjeldent kun på Reise ville prøve den?
Der kom jeg til samme sted - men her forlangte den dette - du er ikke Registrert? Ok

Brukernavn er min Epost og har alltid vert det – den ville ha Password + kode - logg inn.          Svar: Brukernavn eller  Password er feil.

Der er at jeg ikke jeg forstår fordi Teknisk avd sa feilen er på din computer og det forstå jeg ikke.
Musikk fra YOU Tube har jeg på begge computere nå god lyd og fungere fint.
Radio også ingen problem med lyd der heller.
Derfor er det dajeg spør igjen hva med innstillinger på Data    eller er det feil med Password. Har forlangt nytt Password igjen men ikke svart.
Og der er jeg nå hva gjør jeg da?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2020 - 06:54 #3
så skal man muligvis kopiere en nøgle fra 27" pc til de andre med regedit - det bliver for svært for mig at løse.
Men det er ca (mens alle apowersoft programmer en lukket ned):
På 27# pc start REGEDIT, søg på Apowersoft og markér og gem nøglerne.
Kopier nøglerne til andre maskiner, og bare dobbeltklik på nøglerne, så indlæses de korrekt i registreringsdatabasen.

regedit virker lige som stifinder - men den piller direkte i maskinens opsætning, så hvis det går galt, så går det meget galt. Så på eget ansvar, hvis du tøt.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juli 2020 - 07:39 #4
Takk igjen jeg drøyer lidt husk det er tidlig på dagen hos dem - håper dem gir meg nytt Password. Jeg fikk jo denne nedlastingsfilen
Og det bør holde i massevis mener jeg - her er ikke spørsmål om Registrering for jeg mener at jeg er Registrert fra tidligere på Hoveddataen.
Brukernavn er jo min Epost den kan ikke være feil. Men er Password feil eller en kodefeil da er feilen kanskje her.  Jeg vet ikke men nå tenker jeg på Hoveddata.

Det var bare den lille data som ikke har hatt programmet fra før den ville ha Registrering å det fikk den men her kom dette svar?
Epost er grei det vet jeg.  Men feil med Password eller kode kan jo være mulig jeg får se om dem svare  -  venter lidt jeg er klar over tidsforskjel på 6 timer i forhold til her jeg bor.
Jeg kommer tilbake når dem har svart meg.  Fordi jeg tror ikke på endring av innstillinger på min computeren min.
https://www.apowersoft.com/streaming-audio-recorder.html
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juli 2020 - 08:58 #5
Thailand og 6 timer tids forskjell claes57 å når dem i tillegg er treige også da tar det tid.
Jeg tenker å tenker  -  da jeg kjøpte programmet hadde jeg Email adressen på min bestilling      xxxxbad@gmail.com    etter en tid fikk jeg problem med min Gmail måtte gi opp og få den tilbake.

Jeg varslet da Apowersoft Recorder om den nye adressen -  kan i endre min konto adresse  -  men nei det ble så klart ikke gjort fra dette firma?

Nu forsøkte jeg igjen og logge ind mulig Password vil virke vet ikke.
Men tror at jeg har en løsning nå?

Brukernavn er feil -  Password er nok rett -  dem forlangte kode å den ble sendt til fell adresse for jeg har ikke fått denne levert  - den er på gamle adressen som er deaktivert.  xxxxbadfl@gmail.com -    selv om dem fikk den nye adresse hvor koden skulle leveres og da  ble det feil.
Jeg gjetter og tror at her er der komplicasjon og mulig en løsning på oppgaven.
Jeg kommer igjen når jeg får kontakt med Support men Takker så langt. Arne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. juli 2020 - 15:07 #6
Jeg har selv programmet , der hedder "Streaming Audio Recorder" fra Apowersoft.
Jeg købte programmet som download program i januar 2017. Jeg anvendte det til Windows 7, og da jeg gik over til Windows 10 i oktober 2019 installerede jeg det der.
Det kan godt drille lidt, med installationen, men det lykkedes og fungerer fint nu.
Jeg husker ikke rigtig hvad jeg gjorde, men det kom til at fungere.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juli 2020 - 15:43 #7
Hei begge 2 - claes57 og  Erik Hg  godt og få svar fra andre om man kjøre seg fast.
også jeg lasta det ned år 2017 programmet  jeg liker så godt fordi jeg er lidt spesiell med musikk liker ikke alt derfor.    Nå vil jeg fornye en del igjen.

.Jeg bestilte programmet som jeg skrev i dag xxxx@gmail.com fikk senere et problem med Gmail å etter flere poster der - ga jeg opp.

Ny Gmail ble det - varslet også Apower Recorder Support -  da funket det den gang. -  nå problem igjen og tenkte ikke så langt nå har dem endret nei - den gamle satt der fortsatt  og det var Apower Record sin feil det.

I kveld fikk jeg svar fra dem  endelig  -      VI HAR NÅ SLETTE DIN GAMLE KONTO PRØV NÅ?

Nå går den ene lille computer fint med opptak.    Hoved computer skal jeg ordne i morgen -  og da vil også den virke tror jeg.

Nå har jeg et nytt problem og løse men hvem løste dette?

Takk claes57 du har alltid stilt opp for meg  ga også meg et et godt råd nå Takk.

Erik Hg flott at du kom på banen også Takk  - da er vi 2 som liker programmet.

Support vakna nå på slutten i dag -  dem prøvde på alle vis tross tids forskjell.
så sa dem du    Arne nå har vi slettet gamle konto -  prøv nå? Og det virket
1 computer er i gang nå den andre blir i morgen orker ikke mer i dag nå.

Jeg da jo tanken slo meg i dag kan Gamle konto henge igjen og stoppe meg for nedlasting av musikk ja.

Hvem skal ha den Grønne tråden nå uten og gjøre feil igjen? -  for oppgaven er jo løst nå.
Takk til Dere som stilte opp.  Arne. fra Thailand.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2020 - 16:15 #8
bare spring mig over - glad for at kunne give lidt moralsk opbakning, men du klarede det jo selv. 👍
Avatar billede 450025 Ekspert
13. juli 2020 - 02:47 #9
Jeg kommer dessverre tilbake igjen oppgaven min jeg var løst det fungerte en stund klart jeg ble glad for dette – men så ble Bråstopp igjen jeg får ikke Apowersoft Recorder til og virke nå heller.

Ved kontakt med Support Apowersoft påstår dem det min computer som har feil og det er svaret  ikke selve  programvaren men dem fortalte ikke hvordan det kunne løses.      https://ibb.co/0FX0Fn7

Derfor spør jeg igjen har jeg ingen problemer med lyden eller bruk av computeren har forsøkt å reparere men feilen er der fortsatt kan jeg få lidt hjelp her igjen
https://ibb.co/FhM8BmL
Jeg beklager men spør pent kan jeg få lidt mer hjelp fra Dere er ikke flink nok Takk
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. juli 2020 - 08:39 #10
Jeg tror at der ligger nogle rester af programmet i registreringsdatabasen, der driller.
Måske kan Revo Uninstaller fjerne disse rester.

https://www.revouninstaller.com/revo-uninstaller-free-download/

Det kan virkelig være møgirriterende, når sådan nogle ting giver problemer.
Avatar billede 450025 Ekspert
13. juli 2020 - 09:34 #11
Takk Erik Hg jeg prøvde programmet fikk slette noe få som jeg vet jeg ikke bruker mer ville gå lidt forsiktig frem - mulig jeg skal våge lidt mer må tenke?
Etter på prøvde jeg Apower Recorder men det hjalp nok ikke Sorry.
Et fint program du viste meg godt og ha dette senere lett og bruke også så det ut som. Takk for dette jeg sitter og svette det er så varmt her ha en fin dag. Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
13. juli 2020 - 10:31 #12
Jeg holder meg her - var lidt mer modig nå? Et fint program må si det  her er svaret men hjalp ikke det heller jeg har fjerna det jeg ikke trenger eller føler for se svaret
Erik Hg jeg må nok prøve noe annet må jo ha musikk.

https://ibb.co/qrzR2X9
Avatar billede 450025 Ekspert
14. juli 2020 - 05:12 #13
Jeg syntes jeg må komme igjen – i går vakna dette Firma Apoversoft det vil si dem svarte bare det er jo fint nesten Fantastisk.

Slett alt av programmet – bruk den Epost da du kjøpte programmet – svar - den konto finnes ikke nei den er deaktivert?
Registrering med nå værende Epost – det er gjort – svar jeg fikk da - Vi har allerede aktivert din konto bare logg inn.

Programmet er oppe ja virker 1 minutt stopp  - løp og kjøp?
Det er gjort hjalp ikke i hele tatt - har forlangt omgående Monny Bakk og det får jeg nok.
Hva har jeg brukt i tid ja snart 14 dage – dem må ha så masse reklamasjoner tror jeg at dem klare ikke og følge opp.  Så langt for meg fungere det ikke.

Jeg er veldig tålmodig ingen krise på lang nær. Jeg har da fått lidt ut av det.
Takk ErikHg dette programmet du ga meg i    #10 ble jeg glad for - et veldig fint program og lett og bruke også    jeg fil slettet grundig med dette også Åpower Recorder.
Men denne har jeg fortsatt på computeren.  https://ibb.co/0FX0Fn7
Virker som jeg må leve med den en stund.
Denne likte jeg.
https://www.revouninstaller.com/revo-uninstaller-free-download/
Kommer tilbake men når -  ja jeg vet ikke dette tar tid tror jeg Sorry.
Hilsen fra Thailand. Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
14. juli 2020 - 14:52 #14
Ja jeg driv fortsatt med det forbaskede program Apowersoft Recorder det er aften og jeg har forstått at dette kan jeg vist glemme.

Det første Program 1917 funket ikke  -  g jeg har skrevet at hjelpen fra Support er Totalt ubrukelig dem svømmer over av Reklamasjoner derfor svartid utrolig langog lik  0 er mitt svar.
Jeg kjøpte jo også et nytt men hjalp ikke det heller? Virker heller ikke - i ettermiddag forlangte jeg Monny Bakk for begge 2 Program. Fikk Svar tilbake ja du får Monny 3 til 5 dage i Retur - ikke et ord mer.

Men jeg kontaktet Support i ettermiddag med disse spørsmål.

1. Er der problem med min computeren min så fortell -  hva gjør jeg for og rette på
    dette?

2. Er dette Programfeil kan ikke jeg hjelpe  - men er ikke Teknikker på ferie så sett
    dem i Jobb og det er omgående  -  man selger ikke produkter som er utgått på dato? Man forventer at Briften driv Seriøst?

Dem svare så klart ikke på dette og forstår godt det.
Konklusjon:
Dem forstod jeg var forbanxxx  (undskyld)  mente nå at nok er nok    nå ville jeg ha et svar.
Jeg starte opp Radioen her satte på musikk kl 17.00 å 0pptakeren virka. Tenkte 1 minutt max.
Jeg reiste på butikken  og var borte 1 time tro meg den star enda og tar opp - da slo jeg av og satte den på igjen har tatt opp alt mens jeg skriv her nå.

Nå har dem vist forstått at dem hadde et problem selv i det selskapet Apowersoft.

Utrolig jeg stoppet den og satte den igang igjen  -  og den oppføre seg som den skal.

Hvis dette er som jeg tror da vil jeg lukke tråden ikke nå men i morgen kanskje?

Håper dette Apowersoft  Sirkus har vert til nyte for andre også.  da er mitt svar dette.
(Gi ikke opp  (aldri)  da har du tapt.)  Arne jeg er sta men så er jeg Dansk også.
Sorry glemte en ting kan Apowersoft ha fått corwit dem også)
Avatar billede 450025 Ekspert
15. juli 2020 - 03:02 #15
Godmorgen ErikHg Takk igjen for programmet med Revo Uinstaller et meget nyttig program. Flott måte og fjerne program som ikke er ønsket.

Jeg vil nå slukke denne tråden fordi den oppgaven er endelig løst Programmet fra Apowersoft fungere fint nå – jeg liker og bruke musikk som passer meg derfor dette programmet.
Jeg var lidt skuffet over Support dem brukte lang tid og forklarte men ingen ingen løsning heller bare nye Password -  feilen var min egen og det var computeren min men nei.  Jeg tenkte Kanskje denne  https://ibb.co/0FX0Fn7

Men nå er også den borte hele feilen lå nok hos Apowersoft. Ingen tvil om dette.
Nå sier jeg Takk for all hjelp beklager lange poster men dette programme har gitt meg så masse glede via telefonen min. Arne.