Avatar billede einstein Nybegynder
23. januar 2000 - 11:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

counter-strike delta assault??

Jeg har nogen steder set at der er blevet lavet en udvidelse af assault i counter-strike, den skulle hedde delta assault. Hvem ved hvor jeg kan finde den?
Avatar billede mukke Nybegynder
23. januar 2000 - 12:20 #1
EN udvidelse af assault i Counter-Strike??

Hvad snakker du om? Counter-Strike er en MODifikation i sig selv - og Half-life kan så vidt jeg er informeret kun klare en MOD af gange (Hvilket er grunden til vi endnu ikke har set nogen bots til Counter-Strike.

Er du sikker på du ikke tænker på at du ikke tænker på at det er en ny MOD til HL uafhængigt af CS?

MHT til CS, så kan jeg kun henvise dig til http://www.counter-strike.net som er den officiele CS side.
Avatar billede einstein Nybegynder
23. januar 2000 - 16:10 #2
jajajajaja det ved jeg godt... så lad min formulere mig om:

Man kan downloade nye baner til CS. En af de nye baner skulle ifølge en ven være assault bare udvidet, med ekstra gange og døre. Det er BANEN jeg snakker om, IKKE modifikationen i sig selv.
Avatar billede si Nybegynder
30. marts 2000 - 10:49 #3
Jeg har desværre ikke fundet noget på I-Nettet. Som du kan gå ind og hente.

Men jeg går ud fra at hvis du prøver at spille over internettet, og serveren tilfældigvis skifter over på cs_Delta_assault.bsp. Så bliver du vel nødt til at downloade den for at spille den.
Ellers så kan jeg godt få fat i den...

Bare kontakt TFK5000@hotmail.com

            oooOOO-SI-OOOooo
Avatar billede einstein Nybegynder
30. marts 2000 - 15:27 #4
Spørgsmål: TFK er det the four Kings odder was?

Og nej jeg kan ikke spille over nettet da jeg kører gennem firewall :(
Avatar billede einstein Nybegynder
30. marts 2000 - 21:32 #5
Nej det er ligegyldig nu. Jeg fandt den ved hjælp af et forum på counter-strike.net