Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
28. august 2001 - 22:37 Der er 5 kommentarer

Counter-Strike server problem!?!?!?!

jeg har et MEGET irreterende problem, jeg kan ikke lave en server til counter strike. Hver gang jeg laver en server kommer der den samme ip op igen og igen men den er kun ipen til routeren, derfor kan de andre ikke joine min server. Jeg kender andre der har ADSL fra TDC, men uden router og de kan sagtens lave server, så jeg synes at det er mærkeligt at hvis man har en router og man ikke kan lave server til CS. Måske er det også noget med mit dynamiske ip fordi at jeg kan hellere ikke sende eller modtage filer fra andre, hverken på mIRC eller ICQ. Er der nogle af jer der har haft et lignende problem og ved hvad man skal gøre, svar til emnet. Og det virker hellere ike at gå ind på ww.myip.dk og skrive den :(((
Avatar billede vladimirr Nybegynder
28. august 2001 - 22:50 #1
Du skal natte de porte dine programmer skal bruge videre fra din router til din IP.

//Anders
Avatar billede kvanque Nybegynder
29. september 2001 - 03:07 #2
du skal adde Alle porte med UDP trafik
set nat entry add 192.168.1.xxx 1-999999 0.0.0.0 1-999999 udp

denne kommando kræver at din cbos er version 2.4.x
snak med WOL eller cc om opgardering
Avatar billede -r33t- Nybegynder
19. oktober 2001 - 18:23 #3
JEG HAR TOTAL SAMMEN PROBLEM!!!!! JEG VIL OXO AVE EN CS SERVER OG HAR ROUTER KAN IKKE MODTAGE OVER ICQ (men mIRC kan jeg godt) og jeg er en total n00b til det der!
Avatar billede slamdamn Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:36 #4
Jeg har studeret lidt med det der crap og jeg er så kommet frem til at man skal lige ind og fixe noget på routeren..
du skal gå ind på din router -->IE browser:192.168.1.1
der skal du skrive noget med pass og sådan noget
så når du er kommet ind er der sådan en menu ude i højre side
og på et punkt står der
Avanceret
konfiguration
Når du er kommet ind der
skal du trykke på
Avanceret
NAPT Server
Konfiguration
Når du har gjort det skal du lige Skrive navn på porten f.k.s cstrike eller sådan noget
neden under står der noget med
Ip.adresse og der skal du så skrive din lan ip
nedenunder det skal du skrive i
Intern port:27015
Extern Port:27015

\"OBS men pas på din lanip skifter nemmelig også en gang imellem der skal du så lige ind og rette :))\"

så mangler du bare finde din Router\'s ip og den kan du finde på www.myip.dk
Avatar billede kvanque Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:14 #5
det skal så lige siges at slamdamn\'s svar kun fungerer vis man har TDC eller på anden måde har fået en siemens router.
derudover er det tvilsomt om det vil virke perfekt da alle de CS server admins jeg har snakket med siger at du skal forwarede hele 27XXX hvis det da er nok!.