Avatar billede desist Seniormester
14. juni 2020 - 14:42 Der er 4 kommentarer

Fortnite

Hej
Jeg er ved at oprette en account i Fortnite. Jeg kan fint oprette accounten på Epic games.
Problemet opstår når jeg launcher fortnite. Den spørger så om mailadresse igen samt Epic games password. Når jeg så taster det. Skriver den Login fails.?
Avatar billede Jan Seniormester
14. juni 2020 - 18:39 #1
kig i din mail spamfolder.
når man opretter konto, skal man konfirmere den ved at klikke på et link
ellers er kontoen ikke aktiv
Avatar billede desist Seniormester
14. juni 2020 - 21:34 #2
Den er konfirmeret. Ingen problemer at komme ind på Epic. Men på selve Fortnite
Avatar billede Jan Seniormester
15. juni 2020 - 05:14 #3
du skal også se på det her
https://portforward.com/fortnite/
Avatar billede puren Ekspert
15. juni 2020 - 13:27 #4
#3 hvordet det??? har en nevø der spiller det både på pc, ps4 og nitendo switch og ingen problemer har med det og der er ikke lavet en forward til nogle af dem og Upnp er heller ikke slået til