Avatar billede madsen1 Nybegynder
28. august 2001 - 21:47 Der er 3 kommentarer

Simlåsen fjernes fra Nokia & Ericsson 75 kr

Jeg fjerner simlåsen fra Ericsson og alle Nokia\'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..
--
Avatar billede netsrac Praktikant
28. august 2001 - 21:50 #1
Jeg er freelance internet konsulent, kontakt mig for et uforpligtende tilbud. www.cnhweb.dk

Eksperten.dk er ikke nogen reklamesøjle!
Avatar billede koep Nybegynder
28. august 2001 - 21:59 #2
Skrid din spammer
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 23:17 #3
Hm, ingen er så dumme at oplyse deres eget telefon-nr. i et forum på nettet.

Mon ikke dette er et forsøg på at lave telefon-chikane ved at få folk til at ringe på ovenstående nummer.