Avatar billede siam-dk Nybegynder
28. august 2001 - 21:29 Der er 15 kommentarer

Eksperten

hvad går der galt her på eksperten...... ??
Jeg ser flerte og flere indlæg der ikke har en pind med IT at gøre.
Ikke for at være et brok-hoved, men er meningen med eksperten ikke IT hjælp.
Avatar billede eflow Nybegynder
28. august 2001 - 21:32 #1
Hvis du kun ser disse indlæg i Fri Debat er der jo ikke noget at sige til det....Kategorien hedder jo Fri Debat og der på debateres alt lige fra Barnevogne til Græske oldtids skrifter...
Avatar billede koep Nybegynder
28. august 2001 - 21:32 #2
Ja det er PISSE irreterende
Avatar billede sigski Nybegynder
28. august 2001 - 21:32 #3
siam-dk  -> mit svar er: Generelt-fri debat

så hvorfor ikke + at Eksperten er det bedste og mest levende forum i DK

Sigski
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. august 2001 - 21:33 #4
Det har været oppe flere gange, og under 5% af de brugere der har givet en konstruktiv tilkendegivelse af deres mening har haft noget i mod det.
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2001 - 21:33 #5
Hvor får du gratis IT hjælp?
Eksperten.dk

Ærlig talt, så har manden da lidt ret.

Det er jo langt fra eksperten.dk\'s ånd.
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2001 - 21:33 #6
Hvor får du gratis IT hjælp?
Eksperten.dk

Ærlig talt, så har manden da lidt ret.

Det er jo langt fra eksperten.dk\'s ånd.
Avatar billede hotpop Novice
28. august 2001 - 21:33 #7
fri debat kan man jo bare holde sig fra!
Avatar billede koep Nybegynder
28. august 2001 - 21:34 #8
Jeg har det også fint med at Fri debat bliver misbrugt til noget sjov men i alle de andre seriøse katagorier bliver der også postet masser af lort
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 21:34 #9
Jaeemen det er jo engang i mellem at man lige har brug for noget NON it hjælp ik ´:-) Syntes ærligt talt ikke at det gør noget
Avatar billede sigski Nybegynder
28. august 2001 - 21:34 #10
Hotpop  -> Nemmerlig
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2001 - 21:38 #11
Men jeg vil nu gi\' jeg ret i at det nu engang imellem er ret sjovt, med noget u alvorligt pis.

btw,

Stem Dansk, Stem N.Ø.S!
(NisseØl Society)
Vi kæmper for:
- Nisseøllens stemmeret
- De ristede løgs mangfoldigheds krænkelse
- Remouladens hat af ler
Avatar billede maniacdog Nybegynder
28. august 2001 - 21:40 #12
hotpop> der er faktisk også tit IT spørgsmål der bliver stillet under Fri Debat. Mest fordi folk ikke lige ved hvor de skal stille deres spørgsmål.

Jeg ville sige at der skulle oprettes en katagori der f.eks. hed \"Non-IT\"
Eller udvide eksperten så der kan komme mere kød på bordet. Det ville tiltrække mange mere og derfor tror jeg desværre ikke der er råd til det.

Med visse spørgsmål har jeg noget i mod Fri Debat, mest fordi de er hammerende ligegyldige. Jaja jeg kan jo bare holde mig væk, ved det godt. Den har jeg fået 1+++ gange =)

Jeg slutter af med og citere Ekspertens banner
\"Hvor får du gratis IT hjælp? www.eksperten.dk\"
Avatar billede hotpop Novice
28. august 2001 - 21:44 #13
stemmer N.Ø.S!
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. august 2001 - 21:51 #14
Ja, eksperten bruges til IT (og meget andet nu).
Enig i at det er oki med \"andre\" ting indimellem, men det er mange dagligt.
Fx. alle de lektie-spørgsmål der har været på det sidste (hvad gjorde jeg og sikkert mange andre dengang vi gik i gym??)

Åhhhh.. og nu jeg er igang med et \"opstød\" så er jeg ved at dø over alle de forkert-placerede indlæg rundt omkring.
Fx. Hardware -> Elektronik
Omend den er ret ny, er den allerede overdynget med spørgsmål hvor en del af dem vel bør høre under hardware -> PC / Generelt

Eksperten startede med at være et ITforum, og ærligt ville jeg ikke selv stille et \"Jeg har migræne, hvad skal jeg gøre\" spørgsmål herinde, for mener at det ville være mere kvalificeret at spørge et sted der var baseret på den slags.

Hvem vil spørge din læge om hvordan man overclocker sin processor?? ;=)

Man kunne vel ønske at der, når folk stiller spørgsmål, ville ved det valgte derefter fremgå ekspempler på spørgsmål
Så man slipper (7-9-13) for så mange fejlplacerede

Ja, vi har mange ønsker og selvfølgelig kan ikke alle imødekommes..

Men jeg vil vente på at der er gået 2 timer mere, således at jeg kan fortælle manden at det var vores 3års dag idag - man er vel \"sadist\" ?? ;=)
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. august 2001 - 03:06 #15
Så han har otte et halvt minut til at gøre noget ved det.  skam dig :-))