Bunkemails
Jeg er administrator i en stor forening, sender ofte mails ud til alle ca. 600 medlemmer - og får hver gang klager fra nogle som påstår de ikke modtager den. Og altså ikke bare fordi de er havnet i spamfilter/uønsket mail og hvad det hedder. Det har folk efterhånden lært at checke.Nej, de kommer åbenbart slet ikke helt ud til modtagerens computer, selvom jeg kan se, at de faktisk bliver afsendt fra os. For at komme ud over problemerne med at sende så mange mails på én gang bruger vi et mail program: "Sendblaster.com" og som igen bruger en smtp server: https://serversmtp.com/ - men alligevel er der mange, som ikke modtager. Et medlem har haft kontakt med sin udbyder - Yousee - som stædigt fastholder, at fejlen ligger i vores system. Men jeg kan jo se, at vores mailprogram afsender til pgl. adresse, så jeg vil jo påstå, at Yousee og lign. har et filter, som tolker vores mail som spam gr. antallet, og stopper mailen dér, i stedet for at videresende til deres kunde. Eller hvad?
Løsningsforslag modtages gerne.