Avatar billede ludo94 Novice
17. april 2020 - 05:40 Der er 1 kommentar

Problemer med chrome

Jeg har for nylig ryddet godt op i mine bogmærker i chrome via bogmærkeadministratoren. Det har jeg gjort på min faste  arbejdscomputer. I går  var jeg nødt til at bruge en anden computer på arbejdet - den har ligget urørt i flere måneder og jeg logger på browseren for at få adgang til mine bogmærker. Men det er alle de meget gamle bogmærker der er i browseren - også selvom jeg prøver at logge af, logge ind igen, genstarte maskinen osv. Da jeg nu kan anvende min faste maskine igen, har chrome synkroniseret til noget der nærmest forekommer "baglæns", så alle mine nylige ændringer i bogmærkerne er væk og jeg er tilbage i en gammel udgave af min chrome-browser.
Jeg undrer mig - da jeg ville forvente at det var den nyeste version af mine ændringer i chrome, der ville slå igennem.
Er der mon nogen der har et bud på, hvad jeg kan gøre for at få adgang til den nyeste version af min chrome?
Avatar billede KHN Guru
17. april 2020 - 08:36 #1
Trin-for-trin vejledning til gendannelse af slettede bogmærker Chrome:
https://www.apeaksoft.com/da/recovery/restore-chrome-bookmarks.html