Avatar billede Melas1111 Novice
06. april 2020 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spil på PS4

Hej.
Jeg håber lidt der er nogen der kan hjælpe her. Min søn og hans ven vil gerne spille Minecraft sammen på hver deres PS4. Men vi har fået det problem at vi ikke kan komme ind i verdenerne. Vi kan sagtens modtage eller sende en invitation, men når vi trykker på "deltag", så kan vi ikke komme ind i verdenen. De har begge en Playstation plus og en Microsoft konto. Er der noget vi gør forkert eller en indstilling, der mangler?

Hilsen
Mette
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. april 2020 - 23:17 #1
Prøv at tjekke under netværksindstillinger - hvilken NAT-type fortæller den, at den bruger her?

Det kunne umiddelbart tyde på at en af jer bruger det, der hedder CGNAT. Det er en måde for internetudbyderne at spare på adresserne til kunderne, men det giver ind imellem den slags problemer.
Avatar billede Melas1111 Novice
07. april 2020 - 08:54 #2
Der står "type 3" på vores. Hvis det så er vennens der driller, hvad skal de så gøre? Kan deres udbyder ændre den?
Avatar billede KHN Guru
09. april 2020 - 21:28 #3
Avatar billede Melas1111 Novice
11. april 2020 - 13:47 #4
Tak for de gode råd. Jeg har fået vores udbyder til at ændre det, så nu fungerer det