Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 00:23 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Frozen

Nogle der ved om Team Frozen bruge en editor til deres Delphi CDMENU??? Og hvor man kan finde den??
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. januar 2000 - 10:36 #1
???
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 11:40 #2
...??? hvad er det for et svar??
Avatar billede snorga Nybegynder
23. januar 2000 - 13:19 #3
hehe.. Det var ikke et svar, men en kommentar :)

Og det han mente var nok at spørgsmålet vist ikke helt høre til her...
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 13:23 #4
...nå okay...hvor hører det så til henne????
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. januar 2000 - 13:58 #5
radz0r-crw--> Det var en kommenter...;-)

snoga--> Næ, jeg tænkte bare på hvad han mente...
Uddyb lige spørgsmålet, hvis nogle skal have en chance for at svare....
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 14:12 #6
....jeg spør bare om der er nogle der har den editor de bruger eller om de kunne lave en for nogle points...?
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. januar 2000 - 17:05 #7
editor???
Er det en editor eller en menu eller noget helt treide vi taler om???
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 17:14 #8
....der er en menu! er du nogle der kan lave sådan en! altså en CDMENU
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. januar 2000 - 17:18 #9
Jeg ville selv i gang med sådan en karl, men fandt i stedet en på nettet...
Jeg MENER den hedder noget med DCC-menu, men er langt fra sikker...,-(
Jeg finder ud af det og poster en URL....
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 17:20 #10
....lojmann...tak skal du have....hvad kan den der DCC-menu????
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. januar 2000 - 00:21 #11
lojmann>> det han efterlyser er en CD-menu som den der er på frozen cd'erne, altså hvor man kan rulle op og ned og så se forskellige stykker software, se screenshots og læse info og så installere dem
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
24. januar 2000 - 08:40 #12
...ja! Det er sådan en!! Nogle der ved hvor man kan få den? eller har en af jer eksperter lavet en man må se????
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. januar 2000 - 18:56 #13
Det kan den menu som jeg snakker om....

Den hedder PGD, og kan downloades fra: http://www.pgd.dk

Held og lykker med det...
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
26. januar 2000 - 21:36 #14
hej lojmann....jeg har selv den menu....har du ikke andre?????
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. januar 2000 - 21:54 #15
Nope, desværre.....
Avatar billede boye Nybegynder
28. januar 2000 - 15:51 #16
Hvad skal du bruge den til? Skal du lave en cd eller sådan noget? Jeg mener i øvrigt ikke at der skal de helt store delphikundskaber til for at lave en selv...
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
28. januar 2000 - 16:22 #17
Jeg skal bruge den til en shareware cd, med programmer som Winzip, PSP eller lign.... kan du lave en???? hvis du kan får du alle mine points (240)
Avatar billede TRoXa Novice
22. marts 2000 - 13:20 #18
Hvis du fortæller mig hvad du vil have i den, kan jeg godt lave den for dig, for de points :)

Du kan evt give mig din email etc, så jeg kan sende "betaer" af menuen
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
27. marts 2000 - 18:28 #19
Det er iorden. Mit ICQ er : 63490923
Du kan også kontakte mig på mp3@jkp.dk
Kontakt mig ASAP ....
tak....