Avatar billede Daniel_lithen Praktikant
02. april 2020 - 12:42 Der er 4 kommentarer

Msi afterburner vil ikke åbne

*Nogen der kan hjælpe?*

Programmet kunne ikke starte fordi side om side-konfigurationen er forkert. du kan finde flere oplysninger i programmets hændelseslogfil eller ved at bruge kommandolinjeværktøjet sxstrace.exe
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. april 2020 - 12:48 #1
Den fejl har jeg også fået for et par ugen siden. Men kan ikke huske hvad pokker løsningen var. :(

Har du evt. forsøgt at køre programmet som admin?
Reinstall af programmet?

Jeg mindes det var sådan en "dum" ting der løste problemet og ikke nogle af alle de løsninger jeg fandt, hvis jeg netop søgte på de fejl du oplister herover.
Avatar billede Daniel_lithen Praktikant
02. april 2020 - 13:32 #2
Har prøvet :/
Avatar billede milter Ekspert
02. april 2020 - 13:50 #3
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. april 2020 - 15:13 #4