Avatar billede morphius.dk Nybegynder
28. august 2001 - 18:52 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Egen webserver med domainnavn.

Hejsa.

Jeg har mit eget .dk domainnavn og webhotel hos @hotel.
Jeg har ikke haft problemer med at lave min egen webserver og  det hele virker hvis jeg bruger DynDNS. Altså hvis man i Internet Explorer skriver dyndns.morphius.dk
Men jeg vil gerne have det sådan at jeg kan skrive mit domiannavn og så komme ind på min webserver i stedet for webhotelet. Hvordan gør man det ?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 18:54 #1
Så skal du have redeligeret dit domæne hos DK Hostmaster...

sig at den skal pege på
http://dyndns.morphius.dk

http://193.88.175.164
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2001 - 19:11 #2
Det kommer da fint op :o)
Avatar billede zeth Nybegynder
28. august 2001 - 19:12 #3
køb en DNS-service hos f.eks. www.ndw.dk - det koster kr. 99,- excl. moms.... og det skal kun betales én gang..
Avatar billede morphius.dk Nybegynder
28. august 2001 - 19:21 #4
Kharder. Det er min side på webhotelet du ser. Min webserver kører ikke i øjeblikket.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. august 2001 - 19:23 #5
Køb det hos Web-Sale.dk der er det gratis at bestille frem til 1/10 og DNS hostning gratis frem til 1/1-02
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. august 2001 - 19:47 #6
Damnn.. De har en hurtig linje.. Hvis man kigger på deres pingtider af dem selv.

http://www.ndw.dk/status.asp?sub=pingtider
Avatar billede blood Nybegynder
28. august 2001 - 19:56 #7
bacardil >> Hæhæ De!!!!!! :o)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 19:58 #8
De pinger jo sig selv ...Prøv du at pinge dig selv...KLART at man får de ping tider
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. august 2001 - 20:00 #9
zyberwizard> Det ved jeg godt, men det var lidt hen i en lille aften joke.. Men okey :o(

Blood> Hvad er din HP adresse?
Avatar billede avnes Nybegynder
28. august 2001 - 23:40 #10
Det findes en amerikansk service som tilbyder både gratis domain og gratis DNS registrering. Du kan selv ha webserveren hjemme hos dig selv. Eneste catch er at servicen spammer dig med reklame mails, men lav bare en dummy hotmail konto til det formålet. Hvis du på et tidspunt får ny IP adresse, så kan du via et webinterface opdatere DNS til at pege på den nye IP.
Husker ikke lige nå hvad denne amerikasnke tjenesten hedder, men det kan jeg godt undersøge i morgen.
Avatar billede blood Nybegynder
29. august 2001 - 00:49 #11
avnes >> Det findes skal også en dansk
www.gratisdns.dk