Avatar billede coj Novice
05. marts 2020 - 14:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nummerrækkefølge forkert (ift. ønske)

Hej
I et ark har jeg indsat taster, som aktiverer makroer der sorterer linjerne i filen i alfabetisk orden, samt en tast der aktiverer en makro, som burde sætte linjerne
i alm. nummerrækkefølge, men den viser
                          1-10,100-109,11,110-119,12,120-129 osv.
Hvordan kan jeg ændre det, til "normal" rækkefølge ?
coj
Avatar billede jens48 Ekspert
05. marts 2020 - 14:40 #1
Den ser det som tekst. Formater kolonnen som tal og multiplicer hele kolonnen med 1 for at ændre indholdet ti tal
Avatar billede coj Novice
05. marts 2020 - 15:02 #2
De var faktisk allerede formateret som tal med 2 decimaler MEN, jeg havde sat et "." efter hvert tal (det så pænt ud :-)  )  og det skal man ikke.
Da jeg fjernede det, var alt som det skulle være.
TAK for hintet Jens