Projektstyringsværktøj
Hej allesammen.Jeg sidder pt med noget digitalisering af projektstyring.
I den forbindelse leder jeg efter et program / værktøj som ville være fordelagtigt for mig.
Vi er ca. 30 mand, og butikken fungerer således:
Team 1 overdrager salgsmateriale til Team 2.
Team 2 udfører produktionstegninger, som overdrages til Team 3.
Team 3 er hvor det bliver kringlet:
Team 3 består nemlig af:
Del 1: Modtagekontrol
Del 2: Sav
Del 3: CNC
Del 4: Samleafdeling
Del 5: Forsendelse / Pakning
Del 6: Montage
Jeg skal bruge et værktøj hvor jeg nemt kan opdele én enkelt opgave i alle disse underopgaver, og der er også underopgaver under hvert punkt.
Foreksempel således:
Når Team 3, Del 2 (Sav) modtager, og påbegynder en sag, lad os kalde den "Mosen", består denne sag af fx 20 forskellige "elementer".
Lad os sige at i eksemplet er hvert element et væg-element.
Altså skal Team 3, Del 2 (Sav) på sagen Mosen, Element 1, skære både 45x95 reglar, men han skal også skære fx 38x73 lægter, samt nogle lister osv osv.
Jeg skal fra Team 1, og Team 2, og alle andre afdelinger, kunne følge PRÆCIS hvor langt Team 3, Del 2 er på sagen Mosen, på Element 1, altså hvor meget de har skåret af denne.
Lang forklaring, men er der nogle der har et bud :D ? PÅ forhånd tusind tak.