Avatar billede krasser Praktikant
27. januar 2020 - 15:24 Der er 4 kommentarer

Hyperlink

Hvordan skaber man hyberlink?
Mit spørgsmål går på dreamweaver, hvor jeg søger svar på, hvordan man skaber underlink.
Feks. Først et link, når man trykker på det, fremkommer der underlink med
et valg af forskellige titler til undersider.
Avatar billede Slater Ekspert
27. januar 2020 - 15:47 #1
Et hyperlink er det samme som et link. Det er bare hvad som helst du kan klikke på på en webside. Det lyder som om du snakker om en eller anden form for hierarkisk menu, men det kan laves på mange måder, og du er nødt til at forklare mere om hvad du vil have.
Avatar billede krasser Praktikant
27. januar 2020 - 16:06 #2
Tak for din hurtighed.

Ja, det er et hierarkisk menu, som jeg ønsker mig.
Men hvordan går jeg til værks...
Derfir sender jeg denne website til dig, så du kan se hvad det er, jeg mener:
https://www.deutsche-fachwerkstrasse.de
Håber den kan give dig det svar, som du ønsker.

På forhånd tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. januar 2020 - 16:07 #3