Avatar billede Andreas Juniormester
23. januar 2020 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til gendannelse af (tabt?) data på USB-stick

Hej
Til min store forfærdelse kan jeg pludselig ikke tilgå mine word- og pdf-dokumenter på en nyere USB-stav (mærke PNY).

Jeg får at vide, at:

"Du skal formatere disken i drev D:, før du kan bruge den."

Det svarer jeg selvfølgelig annullér til. Herefter fremgår det:

"D:/ er ikke tilgængelig. Disken indeholder ikke et genkendelig filsystem.
Kontroller, at alle krævede filsystemdrivere er indlæst, og at disken ikke er beskadiget."

Er der hjælp at hente?

På forhånd tak
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. januar 2020 - 15:33 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2020 - 16:09 #2
Hvis du kigger på usb pinden fra diskhåndteringen, står den så som RAW format?
En anden bruger herinde (poko1) henviser til File Scavenger, der skulle være god til at gendanne data https://www.quetek.com/download.htm
Avatar billede Andreas Juniormester
23. januar 2020 - 18:38 #3
Mange tak for de konstruktive forslag. Hurra. Jeg har tilsyneladende haft held til at gendanne det tabte.

Særligt via:
https://www.youtube.com/watch?v=G3cohXuk_G0
(Find and Mount)
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. januar 2020 - 18:52 #4
Godt det lykkedes :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2020 - 19:02 #5
#3 Super :-)