Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2020 - 13:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er der forskel på Browsere til Film og serier ?

En af mine FB venner skrev lige, at :
"Firefox er ikke s god til serier og film"
*
Spurgte hvad hun brugte. Men hun har ikke svaret, endnu.
*
Er der en browser, som er bedre en Firefox, til at se serier og film ?
*
Jeg kan, normalt bedst lige Firefox.
Og har ikke lagt mærke til,
at den skulle være dårlig til det formål.
*
Men er der ?
Avatar billede Slater Ekspert
23. januar 2020 - 14:47 #1
Firefox er ikke i sig selv dårligere, men eftersom Chrome har en meget større markedsandel end Firefox, er der mange udbydere af serier og tv der kun tester deres produkt grundigt til Chrome.
F.eks. havde jeg problemer med at Dplay troede min ad-blocker stadig var aktiveret, selvom jeg havde slået den fra på Firefox, og supportens svar var at bruge Chrome i stedet, for det har de testet bedre med.

Ud over det har Chrome indbygget support for Chromecast, fordi det er Google bag begge. Det har Firefox ikke. Men hvis du ikke har oplevet problemer, så er der som sagt ikke noget særligt ved Firefox der gør den dårligere.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2020 - 17:54 #2
Tak