Avatar billede 1Dorte Guru
11. januar 2020 - 15:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Euro Truck Simulator 2 - installering af mods

Søger hjælp til at installere mod i ETS2. Jeg har aldrig før installeret mod i ETS2.

Min søn har set en youtube videoen:
https://www.youtube.com/watch?v=fprjyWjekkQ&fbclid=IwAR05SDMBCmoompPP5yeY5zfW6Sntpo0t4pyhSQEnXSQi71Ktmlt_jn3EJD4

Min søn vil også gerne kunne køre inde i byen. I Youtube er der et link til en rar-fil. - Jeg går ud fra, at det er et hel "map".

Vi har downloadet rar-filen. Flyttet til mod-mappen under dokumenter/ETS2.
Vi har downloadet winrar, og har i mappne ”mod” valgt "extrac here". Altså der ligger nu flere filer med "schwarzwald" i mappen "mod". RAR-filen ligger der også.

Når vi så går ind i ETS2 er der så 4 muligheder for at aktivere 4 schwarzwald. Hvilken mod vi skal vælge?
Ved nogle af dem, virker det som om, der intet er sket. Ved andre er det som om at vi så er på vej ind i "schwarzwald", men vi kommer ikke ind, i stedet for lukker ETS2.
Håber der er en, som vil hjælpe min søn til at køre i "shwarzwald".
Avatar billede puren Ekspert
13. januar 2020 - 02:03 #1
fejlen ligger i at moddet er til ets2 ver 1.27 og hvis du køre det via steam så de nået 1.36 og det er tit og ofte at mods ikke virker hvis spillet bliver opdateret
Avatar billede 1Dorte Guru
13. januar 2020 - 10:57 #2
Tak puren.
Vil det sige, at mods går helt tabt - eller tror du der ligger et opdateret "schwarzwald" andre steder?
Mvh. Dorte