Avatar billede hclisbedsted Seniormester
11. januar 2020 - 14:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

print på begge sider

jeg har en brother printer dcp j 572 w, når jeg vil printe et tofalset højformat ud vender de to sider på hovedet, hvad gør jeg galt?-m.v.h.--h.c.
Avatar billede mort1 Ekspert
11. januar 2020 - 14:51 #1
Kender ikke printeren, men på min Canon er der ved tosidet udskrivning et sted, hvor man kan vælge om papiret skal vendes på den høje - eller den brede led -  Vælg den brede led, lige som når du blader i en bog, så står billedet på bagsiden den rigtige vej.
11. januar 2020 - 17:25 #2
Hej,

Jeg har en DCP 765p hjemme, men er ikke hjemme nu.

Forventer først at komme hjem sent i aften (22- 23), og da kan jeg dirigere dig til den rigtige side, hvis ikke en anden gør det før mig.

KR
12. januar 2020 - 18:10 #3
Hej (igen),

Dette forudsætter, at vi har samme basis-software fra Brother, men det ville undre mig meget, dersom der er de væsentlige forskelle:

Gør følgende:

Gå i PRINTER SETUP.

Til Højre har du en PROPERTIES-knap.  KLIK på denne.

Et stykke ned (4 linie hos mig) har du muligheden for at VÆLGE 2 SIDERS UDSKRIVNING.    KLIK Her og svar på relevante spørgsmål.

Håber det hjælper.

KR
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
15. januar 2020 - 09:41 #4
vi lagde papiret ned, det hjalp, så nu kører det bare, tak for hjælpen.--m.v.h.--h.c.