Avatar billede momse-mor Praktikant
10. januar 2020 - 17:43 Der er 14 kommentarer

Skærm blev pludselig delt i 4.

Var på nettet, da min pc ikke ville gå på wifi.
Lukkede pc ned, for at genstarte.
Da den kørte igen, var skærmen delt i 4 (næsten identisk) skærmbilleder.
De 2 højre skærm billeder, er næsten farveløse, sløret billeder.
Har foto af det, hvis jeg kan finde link til vedhæft.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2020 - 17:45 #1
link til upload
https://imgbb.com/
Avatar billede momse-mor Praktikant
10. januar 2020 - 17:49 #2
Har upload billede. Men ved ikke, hvor det blev af.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2020 - 17:52 #3
Du skal jo vente til der står Kopier trykke på ok
når du er her på siden igen Højreklikker du og sætter ind
Avatar billede momse-mor Praktikant
10. januar 2020 - 17:55 #4
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2020 - 18:02 #5
Der må være en Menu knap på selve skærmen hvor det kan rettes
det er selve skærmen. Og har  intet at gøre med drivere, hvilket peger på selve skærmen.
Avatar billede momse-mor Praktikant
10. januar 2020 - 18:54 #6
Tak, men det er en levono bærbar, ingen knapper,
som du viser.

Men kan ellers godt følge din idé.
Avatar billede momse-mor Praktikant
10. januar 2020 - 18:56 #7
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2020 - 19:23 #8
Det er jo svært at gennemskue men prøv lige at højreklikke på Processlinjen og vælg vis Skrivebord
Avatar billede momse-mor Praktikant
10. januar 2020 - 20:44 #9
https://ibb.co/BZzZTzd

Dette er resultatet.
Avatar billede kurtba Ekspert
10. januar 2020 - 20:47 #10
Du har vel ikke på et tidspunkt downloadet dette program:
https://docs.microsoft.com/da-dk/sysinternals/downloads/desktops
Det kan lave 4 skærme på en. Så skulle du kunne skifte ved at holde Alt nede og taste 1, 2, 3 eller 4.
Ellers synes jeg at det også kunne ligne noget grafikfejl, jfr. det billede du har uploadet, hvor  man kun kan se 2 skærme. For mig ser det ud som om, at der er nogle grafikfejl, som man typisk ser ved defekt grafikkort. Men det er svært at se, og tænker også på, om sådanne fejl  kan opstå, hvis grafikkortet ikke kan følge med.
Avatar billede momse-mor Praktikant
10. januar 2020 - 20:59 #11
Jeg har 4 skærme på. Men kan være svært at se på foto, for de nederste hænger,
Så de kun ses halv.
Jeg har ikke downloades det nævnte program.
Så måske er det grafikkortet, som du skriver.
Jeg kan godt arbejde på pc, men ting er ret småt.
Eneste gene er de 4 skærme.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2020 - 21:10 #12
Fortæl Pc modellens fulde navn blot for at vi under egenskaber kan se hvilket Grafikkort den har
og om den også viser 4 skærme under opstart
Avatar billede kurtba Ekspert
10. januar 2020 - 22:22 #13
Skal det forståes således, at du normalt har 4 skærme som viser et samlet billede eller sender du forskellige billeder til hver skærm?
Hvilke muligheder for skærmvisning får du frem, hvis du trykker på win+p  ?
Avatar billede Jan Seniormester
10. januar 2020 - 22:56 #14
hent først den korrekte grafikkort driver til din maskine.
den er på producentens hjemmside.

hvis du går i enhedindstillinger i kontrolpanel, der hvor alt hardware i maskinen er, kan du slette graffikkortet totalt. så vil den efter en reboot kører på en windows driver.
nu er den nul stillet, grafisk.

installer så efterfølgende den driver du hentede.
det burde nulstille problemet.