Avatar billede tipman Juniormester
29. december 2019 - 14:32 Der er 5 kommentarer

Siden svarer pludseligt ikke

Jeg har lavet en dropdown menu, hvor jeg kan vælge noget.
Siden kører php og laver nogle database-opslag.

Når jeg vælger menupunkt og siger opdater, så indlæses siden,
På PC fungerer det hver gang med Chrome men på Ipad og Iphone får jeg nogen gange fejlen: Safari kan ikke åbne siden. Fejl: kan ikke analysere svar.
Jeg oplever samme fejl fra Chrome på ipad og iphone. Trykker jeg opdater siden, så kommer den frem. Det er sporadisk at den fejler.

Har jeg noget dårligt timing i opbygningen af min hjemmeside? Eller hvad kan denne fejl skyldes.

Fejlen kan prøves på www.osder.dk. Gå til menu resultater, oversigt. Prøv at vælge forskellige sejladser fra dropdown menuen nogen gange. Det er her det sker.
Avatar billede tipman Juniormester
29. december 2019 - 14:32 #1
PS, siden hostes hos one.com
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. december 2019 - 17:44 #2
Jeg får en lille venlig advarsel:

Warning: Potential Security Risk Ahead

Firefox detected a potential security threat and did not continue to www.osder.dk.. If you visit this site, attackers could try to steal information like your passwords, emails, or credit card details.
Avatar billede tipman Juniormester
31. december 2019 - 11:58 #3
Jeg får ikke noget der ligner det, men det løser ikke mit problem.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. december 2019 - 13:00 #4
Ah, ja, det var da bar fordi jeg klikke på linket med et punktum til sidst  www.osder.dk.  og ikke på  www.osder.dk  uden punktum. Jeg prøver lidt senere på dagen...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. december 2019 - 15:31 #5
Jeg kan ikke genskabe dit problem - og den iPad jeg fik gravet frem er åbenbart for gammel til at Chrome kan installeres på den.

Jeg har skimmet koden - ikke noget jeg umiddelbart kan se.