Avatar billede SoerenJ82 Praktikant
16. december 2019 - 20:10 Der er 7 kommentarer

Feedback på mit tilbuds-website?

Hej alle sammen

Jeg har i længere tid arbejdet på mit website, der hjælper folk med at finde produkter på tilbud. Planen er på sigt at der skal mange flere kategorier, forhandler osv. ind.

Et eksempel Underside der viser billige løbebånd: https://tilbudskongen.dk/loebebaand

På denne underside finder folk løbebånd på tilbud. Jeg har flere forskellige forhandlere inde, den sortere automatisk efter det produkt med højeste rabat - og så opdaterer den produkter/priser et par gange om dagen, så det gerne skulle være up-to-date.

Designet kan sikkert godt forbedres - og bliver det også løbende. Men jeg kunne godt tænke mig lidt input til hvad der kan forbedres på siden? Og evt. hvis der mangler nogen funktioner? Evt. pris sortering eller andet der ville være praktisk?

- Mærkerne/Brands er stadig en ny tilføjelse på siden, så der arbejdes lidt på at forbedre dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2019 - 20:39 #1
Hej og velkommen til
Reklame for egne produkter er ikke tilladt på eksperten.

"- Indlæg må ikke indeholde reklamebudskaber. Det er i orden at anbefale produkter og tjenester, man selv har købt og prøvet - eller komme med vurderinger - men reklame for egne produkter og tjenester er ikke tilladt, ligesom man heller ikke må kritisere konkurrenters produkter og tjenester.

Read more at https://www.computerworld.dk/art/60044/debatregler#M4DIsDHYiEf5YlLu.99
Avatar billede SoerenJ82 Praktikant
16. december 2019 - 21:00 #2
Hej 220661

Ok. Det var nu mere for at få noget feedback på design og funktioner på siden. Jeg så det ikke selv som reklame - og jeg kunne se at andre havde spurgt om noget lignende. Så jeg tænkte det var ok.

Men fair nok. Du kan bare slette tråden, hvis det ikke overholder reglerne :)
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2019 - 16:17 #3
Jeg er selvfølgelig enig med 220661, men ellers kunne jeg godt fristes af det Odin løbebånd.  Men den julegave, til mig selv, har jeg ikke råd til. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2019 - 16:22 #4
#2 Jeg er ikke admimistrator på eksperten så det kan jeg ikke gøre :-)
Skal lade være med at anmelde den. Så må vi se om admin sletter den.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
18. december 2019 - 00:17 #5
OK lidt gratis reklame skal der vel være plads til.
Vedr. siden synes jeg at de store firkanter med "populære tilbudskategorier" foroven er overflødig og grim og gør at man ikke gider læse videre. Drop dem og flyt den komplette liste op i toppen evt. som kategorier, som her fx. https://www.computersalg.dk/
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
18. december 2019 - 00:18 #6
Avatar billede SoerenJ82 Praktikant
18. december 2019 - 10:59 #7
#3 Valby. Haha, der skal også være plads til store julegaver indimellem ;-).

#5-6. J. Nielsen jeg er enig i at det kan forbedres. Tænker du på selve menuen? Altså dropdown-menu på computersalg.dk? Hvis du fx. holder musen over "Hus & Have" kategorien? Det er faktisk en rigtig fin side de har. Det er også lidt med i tankerne, når jeg næste år får mange flere kategorier ind på siden.

Det var lidt planen med et søgefelt på forsiden, hvor man skal kunne søge efter alt. Så derefter at blive ført videre til kategorien. Faktisk lidt som Pricerunner gør på forsiden.

Tak for feedback i hvertfald!