Avatar billede Slettet bruger
14. december 2019 - 23:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scanning virker ikke efter skift af Windows

Flere problemer. Vil ingen  ende tage. Burde næsten have mit eget rum her inde... :(

Efter skift fra Windows 7 til Windows 10 kan jeg ikke få min printer - EPSON WORKFORCE WF-3620DWF - til at scanne. Print fungere som det skal.

Inden skift at Windows var proceduren (skrevet ned for at kunne huske det):

1. Klik ”Scan”
2. Vælg ”Computer”
3. ”Vælg pc” > pc_1
4. ”Vælg format”
5. Klik på blå fysisk knap for at scanne.

Problemet er punkt 3. Der er nu kun "USB-tilslutning" og "Sidst brugte" (ingen af dem kan bruges).
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2019 - 00:38 #1
Gider ikke bøvle med lortet.
Skulle scanne et dokument jeg skulle sende til kommunen. Tager derind i stedet!
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. december 2019 - 13:49 #2
Her er support til EPSON WORKFORCE WF-3620DWF på EPSON´s hjemmeside:

https://www.epson.dk/products/printers/inkjet-printers/for-home/workforce-wf-3620dwf/Support-og-downloads
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2019 - 19:42 #3
Jeg har manualen i en mappe på computeren.

Har fulgt vejledningen. Det virker ikke. Der er ikke noget at vælge når jeg kommer til "Vælg computer" der fungere. Kommer ikke længere med det.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2019 - 19:57 #4
Har for resten også forsøgt med drivere. Det fungere ikke. Eller også gør jeg det ikke rigtigt.
Ikke noget at gøre ved det. Jeg har en printer der kan printe og ikke scanne. Sådan er det. Lever med det. Fuck l*rtet!
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2019 - 20:16 #5
Fandt ud af det. :|
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. december 2019 - 20:44 #6
Det var godt det lykkedes :-)