Avatar billede Peter Guru
07. december 2019 - 11:14 Der er 11 kommentarer

Firefox seneste version

Jeg haar to Windows 10 pro Pc'er med Firefox browseren af seneste version. Jeg har "altid" været godt tilfreds med denne browser, men nu starter den op med vinduet i halv størrelse placeret i venstre side af skærmen på begge Pc'er. Jeg har prøvet at maksimere billedet, holde control nede mens jeg lukkede browseren igen. Dette gjorde ikke indtryk.

Har andre dette problem?

Peter
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2019 - 14:05 #1
Har ikke problemet.  Står egenskaber for start i genvej til minimeret?
Avatar billede Peter Guru
07. december 2019 - 14:16 #2
Næh, de står som maksimeret. Det er altså i højre side af skærmen browseren starter op. Jeg tror jeg afinstallerer browseren, booter og reinstalerer. Det var som om at det optrådte efter Windows blev opdateret til 1909..
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2019 - 14:22 #3
Fjern den med Revo Uninstaller Free så du får alt fjernet før du installerer igen.
Avatar billede klaudi Ekspert
07. december 2019 - 15:01 #4
Du kunne jo prøve at Nulstille FF inden du afinstallerer den!

Klik på de 3 streger oppe til højre, så på Hjælp,
så på Teknisk Information, her kan du nulstille.
Avatar billede Peter Guru
08. december 2019 - 11:17 #5
Jeg har prøvet at nustille uden det hjalp. Hvis jeg bruger Revo uninstaller vil mine bookmarks så også forsvinde? Det kan forresten være at de ligger i min konto fordi uden jeg gør noget så er det altid de samme der ligger på min laptop.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 11:23 #6
Hvis du fjerner med Revo slettes alt om Firefox ja på nævnte enhed. Derfor skal du have backup af dine bookmarks. Om der efterfølgende sker en synkronisering så du får dem tilbage er muligt.
Avatar billede Peter Guru
08. december 2019 - 13:04 #7
Jeg har netop afinstalleret med Revo, booted, installeret igen og resultatet er det samme. Når jeg logger på hentes alle bookmarks og alle andre indstillinger. Inden da havde jeg nulstillet og startet op uden extentions og det ændrede heller ikke noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 13:09 #8
Kan problemet så ligge i det du synkroniserer fra?
Avatar billede Peter Guru
08. december 2019 - 13:16 #9
Så skulle problemet ligge hos Mozilla. Det er som om at det opstod i den aller seneste opdatering til Firefox. Jeg må prøve at spørge.

Kan man uploade jpg filer her?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 13:21 #10
Ja det kan du. jeg bruger selv siden her https://da.imgbb.com/
Avatar billede Peter Guru
08. december 2019 - 13:49 #11
Bare for syns skyld ligger klip af desktoppen her:
https://ibb.co/0VJdpJM