Avatar billede ps76 Forsker
30. november 2019 - 12:23 Der er 1 løsning

USB problem

Hver gang jeg prøver at kopiere en fil fra min stationære pc til min bærbare, via en usb stick, får jeg beskeden: "Fil xxx har egenskaber, der ikke kan kopieres til den nye placering". Hvorfor? Hvad kan jeg gøre for at kopiere uden problemer?
Avatar billede Slater Ekspert
30. november 2019 - 13:28 #1
Du skal ikke gøre noget, der er ingen problemer. Den advarsel kan komme når du kopierer mellem to forskellige filsystemer, typisk FAT og NTFS mellem USB og harddisk/ssd, og fortæller bare at det nye filsystem ikke understøtter visse interne attributter der beskriver filen. Det er fuldstændig ligegyldigt for dig.