Avatar billede ErikHg Ekspert
27. november 2019 - 17:06 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Trådløs oplader til Samsung A10

Jeg har lige købt en Samsung A10 mobil. På min gamle Samsung J5 var USB-indgangen ikke helt ok til sidst pga. slid, så er det jeg tænker på at købe en trådløs oplader til min nye mobil.
Jeg er bare ikke rigtigt ind i disse i disse sager, så jeg håber at nogle på eksperten kan hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak.
ErikHg
Avatar billede mort1 Ekspert
28. november 2019 - 17:58 #1
Komputer For Alle  tilbyder en mulighed, Kr. 59,50 for en oplader til 2 telefoner. Prisen inkluderer 2 numre af bladet, som du så skal huske at opsige igen. når du, kort tid efter at du har betalt, får laderen.
Jeg har selv benyttet mig af muligheden, opladeren er rigtig god, og prisen er suveræn.
https://abonnement.komputer.dk/campaign/fa-3-nr-af-komputer-tradlos-oplader-til-smartphone-345964/?media=Redbox
PS: Jeg har absolut intet med bladet, Komputer For Alle, at gøre.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. december 2019 - 16:24 #2
Jeg har været inde at kikke på Samsung, men er ærlig talt i tvivl om det er alle mobiler (Samsung) der kan oplades trådløst. Som jeg skriver i spørgsmålet var stikket på min gamle mobil nærmest hvad man kan betagne som defekt.
Avatar billede store-morten Ekspert
06. december 2019 - 17:40 #3
Så spørgsmålet er ikke:
"Trådløs oplader til Samsung A10?"
Men om Samsung A10 kan oplades trådløst?
Er det denne:
https://www.power.dk/mobil-og-mobil-tilbehoer/mobiltelefoner/samsung-galaxy-a10-black-32-gb/p-991914/
Så er svaret:
Batteri og strøm
Type batteri: Li-Ion
Trådløs opladning: Nej (Desværre)
Batterikapacitet: 3400 mAh
Udskifteligt batteri: Nej
Type ladekabel: Micro-USB
Avatar billede mort1 Ekspert
06. december 2019 - 18:41 #4
Sådan kan man blive snydt - Jeg tog det for givet, at alle nye Samsung telefoner havde trådløs opladningsmulighed, sådan er det tilsyneladende ikke.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. december 2019 - 18:46 #5
Ja det er denne …. det var godt jeg fik spurgt her på eksperten, for ellers havde jeg haft en oplader jeg ikke kunne bruge..... altså uden at købe en ny telefon..

Takker for svaret.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. december 2019 - 18:49 #6
#4 Jeg vil ikke sige jeg er blevet snydt, fordi jeg ikke spurgte om den kunne oplades trådløst. Jeg så først at der er mulighed for trådløs opladning senere.
Det er nu heller ikke så meget jeg bruger mobilen med den er jeg meget rar at have.
Avatar billede mort1 Ekspert
06. december 2019 - 19:20 #8
#6 - Det var såmænd ikke dig jeg mente var blevet snydt, det var mig selv, fordi jeg var sikker på, at Samsungs nye modeller havde den mulighed.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. december 2019 - 19:29 #9
#8 Sådan optog jeg det heller ikke. :-)
De smarte sælgere "glemmer" bare at fortælle kunderne om begrænsningerne, og fremhæver alle produkternes lyksaligheder.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. december 2019 - 19:32 #10
#7 Takker for oplysningen :-)
Dit forslag er bestemt værd at overveje.