Avatar billede Lene Praktikant
16. november 2019 - 21:26 Der er 2 kommentarer

Skype fremgår på wifi-liste uden at være installeret

Vi har anskaffet os TP-link mesh-netværk og nu kan vi vis en app (TP-link deco) følge med i præcis hvad vores devices har lavet mens de har anvendt wifi.

På listen over min IPhone dukker Skype op med jævne mellemrum, men jeg har det ikke installeret på telefonen og har aldrig haft. Ligeledes dukker Twitter op, det anvender jeg heller ikke.

Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvordan det kan ske?

Venlig hilsen Lene
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. november 2019 - 21:46 #1
Skype ejes af Microsoft og bliver installeret automatisk,
Du kan fjerne den hvis du Trykker på Windowstasten +i = indstillinger Vælg Apps
Scrol ned til den og tryk fjern.
https://ibb.co/gZGLkBK
Avatar billede Lene Praktikant
16. november 2019 - 23:12 #2
Jeg tror du har misforstået. Jeg har en IPhone uden Skype, men når man tjekker aktivitet på vores wifi ligner det at min telefon anvender Skype jævnligt.

Jeg forstår ikke hvordan det er muligt, når jeg ikke har appen