Avatar billede grzona Ekspert
14. november 2019 - 23:16 Der er 4 løsninger

SIW program

Hej Eksperten

Har Zip udpakket et SIW program.
jeg har SIW reader. men kan ikke åbne SIW programmet :-(

det er 62.

help :-(
Avatar billede Slater Ekspert
15. november 2019 - 09:28 #1
Hvad? Du må nok lige forklare lidt bedre.

Hvad er et SIW program? Hvor har du fået det fra?
Du siger du har "SIW reader", men ifølge Google er det ikke noget der findes.
Hvad mener du med at åbne SIW programmet? Hvad gør du?
Hvad er 62? Hvad betyder det?
Avatar billede grzona Ekspert
25. november 2019 - 05:14 #2
undskyld. det hedder åbenbart S1W
min windows er 62 bit

jeg åbner S1W readeren men det kan ikke åbne
S1W filen.

vh peter
Avatar billede Slater Ekspert
25. november 2019 - 08:38 #3
Det hjælper desværre ikke meget. Ifølge Google er der heller ikke noget der hedder "S1W Reader", og S1W formatet er ifølge filext.com et Word-dokument der er blevet forsejlet med et meget sjældent stykke software fra SealedMedia, som skulle være noget der gør at SealedMedia kan begrænse hvem der kan se det.

Hvor har du fået sådan en fil fra? Umiddelbart lyder det som om du enten har fået det forkerte, eller personen/siden du har det fra burde have givet noget mere med - enten instruktioner eller software. Det er ikke til at svare på, især med så lidt information du giver.
Avatar billede grzona Ekspert
30. januar 2020 - 20:59 #4
har fundet ud af det. men tak for alle jeres gode indput :-)