Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 22:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Favoritter fra Chrome til Edge?

Er det på nogen måde muligt at overføre sine Foretrukne fra en backup fra Chrome til Favoritter i Edge?

Jeg vil også have Chrome på computeren. Så der er der i. Men ville gerne have adgang til dem begge steder.
Avatar billede milter Ekspert
14. november 2019 - 22:31 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 22:43 #2
Det kan jeg ikke finde ud af. Jeg har backup filen fra Chrome liggende klar på Skrivebordet. men jeg får ikke mulighed for at vælge. I stedet siger den bar den har importeret. Men det har den ikke.
Avatar billede milter Ekspert
14. november 2019 - 22:49 #3
Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Prøv at læse vejledningen en gang til langsomt, så kommer det måske :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 22:51 #4
Jeg kunne det hele i Windows 7. Jeg kan intet finde ud af hvordan fungere i 10. Det kommer til at tage uger. Hader at bruge tid på den slags møg når jeg har fornuftigere ting at tage mig til!
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 22:52 #5
Nåh ja, "intet" er overdrevet. Men der er meget.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 22:57 #6
Altså:

Under Generelt har jeg Åben Microsoft Edge med Google.
Under Avanceret under Skift søgemaskine er Google markeret som standard.

Når jeg åbner en ny fane i Edge, er det stadig Bing der kommer frem.

Hvad mangler jeg?

PS. Førhen kunne man slette Bing. Det kan man ikke mere. Halleluja!
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 23:13 #7
Skrotter Edge og bruger Chrome i stedet. Problem løst.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 23:14 #8
Ovennævnte indlæg skulle have være i en anden tråd.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 23:16 #9
#6  skulle have være i en anden tråd.
Avatar billede posten Ekspert
15. november 2019 - 02:29 #10
du gør problemerne være end de er læs nu hvad folkne skriver til dig og følg det der står så virker det
også det med din opstart edge du skal jo "bare" lave "google" som start side i stedet for bing
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2019 - 02:38 #11
Angiv din startside
En bestemt side (valgt i rullegardinet)
http://www.google.dk/

Faner er stadig Bing!
Avatar billede posten Ekspert
15. november 2019 - 10:39 #12
parla : du skal jo også redigere dine søgemaskiner
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2019 - 13:50 #13
Ikke forstået.

Har ikke andet end problemer. Går tilbage til Windows 7.

Microsoft kan man jo ikke få hjælp hos til de forskellige problemer. Med mindre man betaler en formue for det.

Årtiets største skuffelse!