Avatar billede Peter Guru
06. november 2019 - 13:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PDF læser

For at undgå Adobe readeren er jeg på jagt efter et alternativ til "samme pris". Jeg har prøvet flere stykker, men da jeg endelig fandt noget som ikke var en en "download gratis og betal ved installation" så var der ingen gemme funktion. Jeg ved godt at det er svært at finde et gratis program som fungerer så godt som Aodobes Reader.

Har nogen et forslag?

Peter
Avatar billede milter Ekspert
06. november 2019 - 13:55 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2019 - 13:59 #2
Jeg er enig i PDF-xchange-viewer - men vær opmærksom, for de har også en betalingsversion.

Ellers er der FoxIt reader, der ligeledes er i både betalings og gratisudgave: https://www.foxitsoftware.com/downloads/

Men PDF-xchange-viewer har nogle få gratis editerings muligheder, der gør den til det suværene førstevalg...
Avatar billede Peter Guru
06. november 2019 - 14:14 #3
Jeg går i gang med xchange-viewer versionen. Jeg har søgt og søgt, men ikke stødt på den...

Tak for svar.

Peter
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2019 - 15:05 #4
Bare et nysgerrig spørgsmål. Er det "sidwave" som begynder forfra :-)
Avatar billede Peter Guru
06. november 2019 - 15:47 #5
?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2019 - 16:14 #6
Sidewave er navnet på en gammel garvet bruger her på Eksperten, som åbenbart har trukket stikket for nyligt. Eller er blevet slettet.

Jeg tror bare Valby mente at kunne genkende Sidewave ud fra dit profilbillede...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2019 - 16:20 #7
PS - husk også at acceptere Milters link som løsning, hvis det var PDF-xchange du endte op med - det er trods alt ham der linker til et download.

Bemærk i øvrigt også at den faktisk er forældet. Det havde jeg helt glemt. Produktet hedder i dag PDF-xchange editor, og kan hentes direkte hos producenten her: https://www.tracker-software.com/product/downloads

Du kan godt nok købe licens til den, men det er som regel ikke nødvendigt. Som de selv skrive, er 60% af funktionerne gratis at bruge.
Avatar billede Peter Guru
06. november 2019 - 16:36 #8
Så er jeg med.

Jeg prøver den nyeste version.

Peter
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2019 - 17:13 #9
#6 Du har ret. :-)