Avatar billede ThomasB Novice
05. november 2019 - 14:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksport og lagering af billder

Jeg skal skifte harddisken på min iMac fra 2012 og har foretaget en sikkerhedskopi via Time Machine.
Jeg vil dog gerne være 100% sikker på at jeg får mine billeder med og vil derfor foretage en separat sikkerhed kopi af dem.
Er der gode råd til hvordan man finder foto biblioteket og kopier det?
MFT
Hilsen Thomas
Avatar billede INK Ekspert
05. november 2019 - 16:23 #1
Filen hedder Fotos Library xx.photoslibrary og ligger i Brugere - dit navn - billeder
Det kan være en temmelig stor fil afhængig selvfølgelig af antal billeder.
Avatar billede ThomasB Novice
05. november 2019 - 17:13 #2
1000 tak Ink - den er fundet og fyldte 200 GB (der var også billeder siden 2004).
Tak for god og hurtig hjælp!
Avatar billede INK Ekspert
05. november 2019 - 17:21 #3
Du må gerne markere spm. som besvaret af hensyn til andre 😀