Avatar billede John Praktikant
29. oktober 2019 - 10:34 Der er 1 kommentar

Chrome lukket ned pga HOLA

Hej,

Jeg har Hola på min Google Chrome. Men der er sket en fejl, så den lukker hele Chrome ned også når jeg prøver at gå i indstillinger eller laver et inkognito vindue.

Jeg har prøvet at uninstalle chrome og slette alle mapper, som jeg kan finde med chrome og Hola. Men hver gang jeg installere det på ny, så kommer det igen.

Kan i hjælpe med dette?

John
Avatar billede jalved Ekspert
30. oktober 2019 - 20:08 #1
Er det et problem, der lige er begyndt, så Hola har fungeret tidligere på computeren?

Prøv evt. at fjerne Chrome og Hola igen og så kør en CCleaner, før du geninstallerer.