Avatar billede hojben Novice
28. august 2001 - 11:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

For mange åbne spørgsmål.......!

Velkommen til Eksperten. Her kan du få svar på dine IT spørgsmål. Indtil nu er 87280 spørgsmål blevet besvaret. Eftersom dette nok er nummer 103061 er der 15781 åbne spørgsmål.... Skal vi ikke gøre noget ved det??
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 11:49 #1
held og lykke
der er nok 100 spørgsmål med dette emne
Avatar billede idle Nybegynder
28. august 2001 - 11:49 #2
Under statistik i højre side af skærmen står der 15337 ubesvarede spørgsmål, men i øvrigt kan jeg kun være helt enig. Jeg vil gå i gang med det samme...
Avatar billede wisen Nybegynder
28. august 2001 - 11:50 #3
Hvad vil du foreslå...
Avatar billede hojben Novice
28. august 2001 - 11:52 #4
admin burde (ved godt det ikke er ekspertens way) spamme alle der har åbne spørgsmål og een gang få dem lukket. timesession - 1 måned fx.
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. august 2001 - 11:55 #5
Tja, du kunne jo starte med at lukke DIT EGET åbne spørgsmål fra januar:

http://www.eksperten.dk/spm/45607

Man skal ikke kaste med glas når man selv bor i et Stenhus, som vi siger i Aalborg :o)

/Rob
Avatar billede hojben Novice
28. august 2001 - 11:57 #6
Bummer....
kiggede kun på at jeg ingen point havde ude :)

Point  15846
Point ude  0
Placering  40
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. august 2001 - 11:59 #7
hojben>> Jeg forsøgte en gang at give points ud til den der kunne få lukket flest spørgsmål på en uge. Det var en kæmpe fiasko. Jeg tror der blev lukket 10 spørgsmål på en uge.

Alle forslag om tidsbegrænsning i alle afskygninger er foreslået.

Selv at man når man logger ind bliver sendt til ens ældste ubesvarede spørgsmål! Men Admin syntes tilsyneladende ikke at det er et problem.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. august 2001 - 12:01 #8
Her er det spørgsmål jeg forsøgte mig med: http://www.eksperten.dk/spm/63386
Avatar billede 2cool4you Nybegynder
28. august 2001 - 17:46 #9
øhh... Hvilket spørgsmål er det første spørgsmål her på eksperten
Avatar billede 2cool4you Nybegynder
28. august 2001 - 17:50 #10
hvad med at man for en henvendelse fra eksperten hvor man kan rykke sit spørgsmål frem eller muligvis en knap hvor man kan gøre det på.
Det er jo tæmmelig ofte at spørgsmållene ikke bliver besvaret fordi svaret ikke kom før at det ikke lå på første sidde.
Der er en hel del point at skrabbe hvis man kigger lidt tilbage i kategorierne