Avatar billede mort1 Ekspert
18. oktober 2019 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Program der kan behandle - og laver links til billeder, som skal vises med spørgsmål i Eksperten

Ind imellem er der behov for at lægge f.eks. et billede sammen med spørgsmål, eller svar, her på Eksperten.
Desværre er den pc jeg plejer at bruge, når jeg læser/skriver, her sitet, ikke tilgængelig, og jeg kan lige nu ikke huske, hvad det program hedder, som kan behandle et billede, og giver et link, så billedet kan åbnes og ses af Ekspertens brugere.
Så please, et navn eller meget gerne et link til et program der kan anvendes til  formålet
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2019 - 19:02 #1
Jeg bruger klippeværktøj i Windows 10 og bruger siden her til at ligge billeder op i
https://da.imgbb.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2019 - 19:03 #2
Når billedet så er uploadet til siden kopierer jeg blot det link ind jeg får på det billede jeg har loadet op.
Avatar billede mort1 Ekspert
18. oktober 2019 - 19:29 #3
Ja men det er jo lige den jeg har på den ikke tilgængelige pc, husker jeg nu, så tak for det.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2019 - 19:31 #4
Så lidt :-)