14. oktober 2019 - 10:12 Der er 1 kommentar

Fejl i ark og reperation af Drawing obejct.

Jeg har et stort ark til budgetopfølgning.

Her i sidste uge er jeg så stødt på et problem, som jeg umiddelbart ikke ved hvordan jeg skal løse.

Hver gang jeg åbner arket, så for jeg en meddelelse om
"Der blev fundet indhold i 'Excel-arket', der ikke kunne læses. Vil du gendanne projektmappens indhold? Hvis du har tillid til projektmappens kilde, skal du klikke på Ja".

Hvis jeg siger nej, åbner den ingenting. Hvis jeg siger ja, åbner den arket (men det kan ikke gemmes) og meddeler at Excel kunne åbne filen ved at reparere eller fjerne indholdet, der ikke kunne læses. "Reparerede poster: Tegning fra /xl/drawings/drawing6.xml-del (Tegnefigur)"

Desuden så er jeg fuldt ud overbevist om at drawing6 referer til et object jeg manuelt slettede sidste uge, hvor jeg adskillige gange har åbnet arket efter, uden problemer.

Det er et rimelig stort ark, så jeg ville sætte pris på at jeg ikke skal rekreere det fra scratch.
Avatar billede ShaneP Juniormester
25. oktober 2019 - 20:38 #1
Tak for delingen.

Hilsen
Oliver
___________________________________________
gimp freejobalert notepad++