Avatar billede ErikHg Ekspert
12. oktober 2019 - 15:03 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Drivere til HP 8460P

Hej jeg har lige købt en brugt HP 8460P bærbar. Maskinen var født med Windows 7, men jeg har installeret Windows 10 64-btil i stedet, samt sat to RAM klodser i på hver 8 GB. Den fungerer fint med Windows 10, men jeg ville finde nogle drivere til maskinen på HP´s hjemmeside. Der kræves det at man har serienummer, hvilket naturligvis ikke er noget problem. Derimod opstår problemet, fordi der ingen drivere er til Windows 10 til den pågældende model.
Alt fungerer fint, men da der er en fingeraftrykslæser, ville jeg da godt kunne anvende denne.
Jeg fandt en anden hjemmeside end HP´s egen, men installationen blev blokeret af mit antivirusprogram (Norton) Jeg vil naturligvis ikke downloade et program, hvis dette medfører at maskinen bliver inficeret.
Håber at nogen har en ide til hvordan problemet løses.
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2019 - 16:20 #1
der er ingen win10 drivere. glem alt om det
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2019 - 16:31 #2
Man kan søge på drivere ved at gå i enhedshåndtering finde den hardware man ønsker opdateret. Her går man ind og finder hardware id og laver en søgning den vej ved at kopiere id ind i en søgning.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. oktober 2019 - 16:35 #3
Du kan uden videre bruge Windows 7 Drivere til  Windows 10.
Og skulle du løbe ind i problemer så installer med kompatibilitetstilstand.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. oktober 2019 - 16:43 #4
#3 Takker for svaret:-)
Den kører også fint med de nuværende drivere.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. oktober 2019 - 16:44 #5
Højreklik på setup filen vælg egenskaber Kompabilitet
https://ibb.co/xjFVKbR
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. oktober 2019 - 21:17 #6
#5
Takker mange gange for hjælpen :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. oktober 2019 - 21:38 #7
velbekom