Avatar billede Jannickhess Professor
04. oktober 2019 - 19:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Frontkamera og spejlvendt

Er der en måde hvorpå man kan kan tage billeder med front kameraer
Uden at det spejlvændes

Har en Samsung Galaxy 10 +
Avatar billede milter Ekspert
04. oktober 2019 - 19:48 #1
Hvad mener du med spejlvendt? Din Samsung burde vise billedet på samme måde, som du ser det fra forsædet? Medmindre selvfølgelig der sker det, som beskrives herunder:

https://www.samsung.com/au/support/mobile-devices/photos-automatically-flipping/

https://www.quora.com/How-not-to-get-a-mirror-image-in-a-selfie-camera
Avatar billede INK Ekspert
04. oktober 2019 - 20:33 #2
Når jeg tager en selfie vises billedet som i et spejl, men bagefter vender det korrekt, som taget med almindeligt kamera. Er dit anderledes?
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. oktober 2019 - 22:46 #3
Avatar billede store-morten Ekspert
04. oktober 2019 - 23:03 #4
På min Samsung, kamera indstillinger, Foreste kamera  gem billeder som du ser de...
Avatar billede Jannickhess Professor
06. oktober 2019 - 01:16 #5
Når jeg skriver spejlvendt så er det tydeligst når jeg eller andre tager en selphie når teksten på ens trøje er spejlvendt

Så det er i disse situationer, hvor det er mest tydeligt at det er spejlvendt det billede man tager med sin telefon
Avatar billede store-morten Ekspert
06. oktober 2019 - 03:24 #6
Ja.har du prøvet at ændre det?
Avatar billede Jannickhess Professor
16. november 2019 - 22:25 #7
Lukker spørgsmålet

Tak for hjælpen